Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، خلق حماسه‌ی سوم خرداد یادآور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های جوانان میهن اسلامی است که شهدای عزیز و گرانقدرمان با اهداء خون‌‌های پاک و بذل جان‌های مطهر خود ، این حماسه عظیم را در تاریخ افتخارات ملی و دفتر قطور خاطرات ملت به ثبت رساندند.” آزادسازی خرمشهر تجلي قدرت لايزال الهي بود كه در طرح عملياتي غرورآفرين كربلا 3 و به دست تواناي مردم خدا جو و مومن، با اقتدا به مولاي متقيان(ع) و با رمز «علي ابن ابيطالب (ع)» به نام مقدس «بيت المقدس» ظهور كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، ارتشیان سلحشور و بسیجیان غیور وجان برکف این فرزندان برومند روح الله با اقتداء به حضرت امام خمینی«رحمه الله علیه» ، حول محور وحدت بخش ولایت فقیه در سوم خرداد ۱۳۶۱ حماسه ای بی بدیل خلق نمودند تا در امتحان الهی با بروز استعدادهای نوظهور در عرصه‌های مدیریت صحنه‌های حساس و حیاتی نظام ، بار دیگر سربلند و سرافراز از این امتحان سربلند سر برآورند.

اینک همان فرزندان انقلاب اسلامی و نسل های بعد از آن، با تأسی به روح ایمان، خودباوری و اتکاء به خداوند قادر متعال که نشأت گرفته از همان دوران است ، می‌کوشند تا با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و حفظ وحدت حول محور ولایت ، در عرصه‌های مختلف پیش روی خود، به ویژه عرصه‌های فرهنگ عمومی و اقتصاد ملی و علم و فناوری ، قله‌های رفیع عزت و افتخار را یکی پس از دیگری فتح کنند.

آری به راستی می توان با پاسداشت ارزش های آن ، ریشه های یأس و نا امیدی را در میهن اسلامی خشکاند و اراده جمعی را برای تحقق اهداف عالیه انقلاب به حرکت در آورد و روحی دوباره در کالبد معنوی جامعه اسلامی دمید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ، سالروز آزادسازي خرمشهر عزيز را به مقام معظم رهبری حضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله لعالي) و ملت شريف ايران تبريك و تهنيت گفته،ياد و خاطره شهدای گرانقدر اين عمليات بزرگ را گرامی می دارد.

 

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام فراجا به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران

فرماندهی انتظامی کشور در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان و کارکنان آن تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در متن پیام فرماندهی انتظامی کشور برای سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: «دوم اردیبهشت ماه از سوی معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) مزین به نام نهاد مقدسی شد که قدرتمندانه همپای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و در راستای اقتدار کشور همواره در عرصه‌های گوناگون خوش درخشید. این نهاد انقلابی، کارآمدی خود را در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه‌های پیشرفت و آبادانی به منصه ظهور رساند.

پاسداران مقتدر با تاسی از مکتب سرور و سالار شهیدان درس آزادگی، مقاومت، شجاعت و شهادت را به نیکی آموخته‌اند و با حضور باصلابت در سال‌های پر افتخار دفاع مقدس در برابر جنگ نابرابر دشمنان، در عرصه‌های مختلف جهادی و سازندگی نیز بازوی توانمند دولت و مردم ولایت مدار بوده‌اند که نشان دهنده اوج عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نقش بی‌بدیل و تعیین کننده این نهاد انقلابی در کنار دیگر نیروهای مسلح کشورمان در حوادث سرنوشت ساز کشور به ویژه در تولید و گسترش قدرت در عرصه‌های دفاعی و امنیتی که نه تنها موجب امنیت و آرامش ملت بزرگ ایران شد بلکه جمهوری اسلامی را به یک قدرت بازدارنده جهانی تبدیل کرده است و همچنین میدان داری در عرصه‌های عمران و سازندگی و محرومیت زدایی و … بخشی از توانمندی‌های عزت آفرین این نهاد مقدس به شمار می‌رود.

فرماندهی کل انتظامی کشور ضمن گرامیداشت شهدای گرانقدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سردار دل‌ها، سیدالشهدای جبهه مقاومت اسلامی سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، امیدوار است همواره شاهد حضور پرشور و حماسی پاسداران قهرمان کشور در عرصه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.»

کد خبر 746237

دیگر خبرها

  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی به مناسبت تاسیس سپاه پاسداران
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • بیانیه سپاه قائم استان سمنان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • بیانیه سپاه حضرت ابالفضل(ع) به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • حضور مردم در مناسبت‌ها و جامعه قدرت نرم جمهوری اسلامی است
  • پیام فراجا به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران
  • حضور پرشور مردم در حمایت از وعده صادق دشمنان را خشمگین کرد
  • بیانیه وزارت دفاع به مناسبت روز تاسیس سپاه