Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@23:58:37 GMT

دانش آموزان حواس‌پرت زیر ذره بین «چشمان هوشمند»

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۶۶۷۱

رویداد۲۴-معلمان چینی از طریق بسته نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نصب‌شده در کلاس به نام «چشمان هوشمند» می‌توانند گراف زمانی توجه دانش آموزان به مطالب آموزشی را مشاهده کرده و دانش آموزان حواس پرت را شناسایی کنند.محصول «چشمان هوشمند» در دبیرستان هانگژو در استان ژجیانگ بر اساس فناوری تشخیص چهره آنلاین مبتنی بر خلق‌وخوی تعریف‌شده و حالت هایی مانند  شگفت انگیز، غمگین، متعجب، نگران، عصبانی، شاد، ترس و یا خنثی در آن دسته‌بندی‌شده است و تا معلمان بدانند باید برای کدام یک از دانش آموزان مطالب را بازگو کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرم‌افزار مربوطه از ماه مارس به‌صورت آزمایشی بکار گرفته‌شده و مدیران آموزشی پس از بازخورد مثبت، قرار است از این محصول برای تغییر سیستم آموزشی در دبیرستان‌ها استفاده کنند.

البته معلوم نیست واکنش نرم‌افزار نسبت به دانش‌آموز عصبانی یا غمگین چیست و اینکه آیا گزارش حواس‌پرتی برای والدین ارسال می‌شود یا خیر؟

شبیه این فناوری در برخی مدارس آمریکایی بکار گرفته‌شده است تا جلوی وقایع غیرمنتظره نظیر تیراندازی در مدرسه و ... گرفته شود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد۲۴ اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح استخر دانش آموزی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این پروژه با زیربنای هزار و  ۸۹۶ متر مربع و با اعتبار ۲۲۴ هزار و ۶۱۸ میلیون ریال به بهره برداری رسید
ساختمان آموزشی،  اتاق مدیریت ،  اتاق ناجیان ، سالن انتظار ، رختکن ، انبار ، اتاق کمک‌های اولیه ، کلاس آموزشی، استخر بزرگسالان و کودکان ، سرویس بهداشتی ، سونای خشک و بخار ، موتورخانه  ، اتاق برق ، آبدارخانه ، بوفه و اتاق هواساز از امکانات این استخر است.

 

دیگر خبرها

  • پرورش هوشمند گیاهان با ابتکار تیم دانش‌آموزی
  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • افتتاح استخر دانش آموزی در سمنان
  • آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • آماده میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزان هستیم
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح