Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@03:03:33 GMT

سی و یکمین جشن گلریزان ستاد دیه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۶۷۱۰

سی و یکمین جشن گلریزان ستاد دیه آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین جشن گلریزان ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند عصر امروز به منظور کمک به زندانیان جرایم غیر عمد برگزار شد.

این مراسم با محوریت کمک و دستگیری از زندانیان جرایم غیرعمد با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه، اصغر جهانگیر رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، سیدعلاالدین میرمحمدصادقی رییس هیات مدیره و سیداسدالله جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور ، فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) و دیگر مسولان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در روز جاری به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تحت حمایت ستاد دیه کشور مبلغی معادل ۴ میلیارد ریال اختصاص دادند.

کد خبر 4301818

منبع: مهر

کلیدواژه: پرویز فتاح ستاد دیه غلامحسین محسنی اژه ای شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران سازمان تامین اجتماعی سازمان هواشناسی بیمه محمد علی افشانی نیروی انتظامی ترافیک آلودگی هوا سازمان حج و زیارت شهردار تهران وضعیت هوای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی خیران استان اصفهان برای آزادی زندانیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ رئیس کل دادگستری استان اصفهان در نشست شورای مدیران قضایی دادگستری اصفهان گفت: درجشن‌های گلریزان ماه رمضان امسال، خیران استان بیش از ۱۰۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کردند.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین اسداله جعفری افزود: از این میزان کمک، تا کنون بیش از ۵۰ درصد آن وصول شده و نسبت به سال گذشته مشارکت خیران بیش از ۱۸ درصد رشد داشته است.
وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ کل تعهد خیران ۸۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود، که از این میزان ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن وصول و به حساب ستاد دیه واریز شده است.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: موسس و بنیانگذار این تشکیلات مهم شهید والامقام لاجوردی بود، که هم جشن گلریزان و هم ستاد مردمی دیه را پایه ریزی و ایجاد کرد و اکنون این جشن‌ها زمینه آزادی هزاران زندانی جرائم غیر عمد در کشور را فراهم کرده است.

دیگر خبرها

  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جشن گلریزان عنبرآباد جمع آوری شد
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر بافقی به آزادی زندانیان غیر عمد
  • کمک ۴۰ میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان نیازمند در بهشهر
  • ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران
  • فردا؛آغاز بکار سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • کمک ۲ میلیارد ریالی خیران نیک‌اندیش در جشن گلریزان سرباز
  • کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی خیران استان اصفهان برای آزادی زندانیان
  • کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی برای آزادی زندانیان در رمضان
  • جشن گلریزان خیران فریدنی برای آزادی زندانیان