Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:35:32 GMT

تصمیم های نسنجیده بهانه ای برای سوء استفاده دشمنان است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۶۷۱۹

تصمیم های نسنجیده بهانه ای برای سوء استفاده دشمنان است

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: وقتی خارج از اراده قانونی مداخله و تصمیم گیری می شود هزینه آن را مردم و کل نظام می دهند و این تصمیم نسنجیده بهترین بهانه برای سوء استفاده دشمنان علیه اتحاد مردم ایران خواهد بود.

به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری روز یکشنبه در آیین معارفه فرماندار جدید شهرستان طارم با اشاره به حوادث اخیر افزود: امروز دشمنان انقلاب به دنبال ایجاد درگیری در بین مردم و مسئولان هستند و گاهی اشتباهات، خطاها و تصمیمات نسنجیده جامعه را دچار بحران می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی وحدت و یکچارچگی مردم ایران را عامل اصلی رسیدن به قله های موفقیت دانست و اظهار کرد: امروز دشمنان به دنبال برهم زدن وحدت مردم و مسئولان هستند و ضروری است گاهی با صبوری و رفتار عاقلانه و گاهی هم با گذشتن از حق خود جهت ایجاد انسجام و یکپارچگی جامعه تلاش کنیم و نگذاریم یکپارچگی نظام از هم گسسته شود.
در این مراسم از خدمات چهار و نیم ساله علی باقری اولین فرماندار بومی طارم قدردانی و فریدون هاشم نژاد به عنوان فرماندار شهرستان طارم معرفی شد.
8068/9886

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي دولت ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:‌ در زمان حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری است که از بعدازظهر گاهی با وزش باد همراه خواهد شد.

وی یادآور شد: از امروز وضعیت پایدار جوی در استان حاکم خواهد شد و سامانه بارشی فعالی نیز پیش بینی نمی شود.

سلطانی اظهار داشت:دمای استان از صبح امروز در برخی مناطق به طور نسبی کاهش یافت اما طی روزهای آینده به تدریج افزایش می یابد و از اوایل هفته آینده هوای گرمی در اغلب مناطق حاکم می شود.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ایستگاه فرودگاه زنجان با ۲ درجه سانتیگراد خنکترین و گیلوان با ۲۴ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

سلطانی گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان پنج و ۱۵ درجه، ابهر هشت و ۱۳، خرمدره هفت و ۱۳ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۰ درجه، قیدار سه و ۱۱ درجه، سلطانیه سه و ۱۲ درجه و ماهنشان هشت و ۲۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • توصیه ربیعی به مسئولان با یک خاطره عجیب: مدتی تصمیم نگیریم!
  • کنایه علی ربیعی به مسئولان: فقط بر سر جای خود بنشینید و کاری نکنید تا اوضاع خراب‌تر نشود /هردم از این باغ بری می‌رسد!
  • علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • ۱۶ هزار تن سیر در طارم برداشت می‌شود
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست