Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:37:50 GMT

قلب تک تک مردم ایران با پسران من است/ دایی سفیر فوتبال شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۶۹۵۹

قلب تک تک مردم ایران با پسران من است/ دایی سفیر فوتبال شود

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال در تالار وحدت اظهار کرد: بسیار خوشحالم از مراسمی که برگزار می شود. حضور این همه جمعیت انگیزه زیادی به ما می دهد. این حمایت وظیفه ما را بیشتر می کند. این حمایت نشان می دهد که ما قلب تک تک ایرانیان را با خود در جام جهانی خواهیم داشت و انگیزه پسرانم دو چندان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: اصولا در مراسم های اینگونه افراد متفاوتی حضور دارند اما امروز می خواهم از علی دایی نام ببرم که سفیر و حامی همیشگی فوتبال ایران بودند. (در این لحظه کی روش دایی را دعوت کرد که به روی سن بیاید). می خواهم پیشنهاد بدهم به رئیس فدراسیون فوتبال که علی دایی سفیر همیشگی فوتبال ایران در عرصه بین المللی باشد. 

کد خبر 4301074 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2018 روسیه کارلوس کی روش تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانی فوتبال آسیا انتخابی تیم ملی کارلوس کی روش جام جهانی 2018 روسیه لیگ قهرمانان فوتبال آسیا امیر قلعه نویی تیم الجزیره امارات وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛این روزها کمیته انضباطی با صدور رای درباره دانیال اسماعیلی‌فر و سیدحسین حسینی، بازیکنان پرسپولیس و استقلال حسابی خبرساز شده و نکته جالب توجه اینجاست که دقیقا ۱۳ سال قبل در چنین اوقاتی علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس یکی از جدی‌ترین منتقدان این کمیته به حساب می‌آمد.

در گزارش خبرورزشی آمده است: علی دایی پس از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران طی مصاحبه‌ای که پنجم اردیبهشت سال ۱۳۹۰ در خبرورزشی منتشر شد، به‌شدت از احضار خودش به کمیته انضباطی انتقاد کرد و گفت: من چنین دعوت‌هایی را قبول ندارم اما به احترام فدراسیون فوتبال می‌روم البته شاید هم چنین کاری را نکنم و وکیلم را بفرستم اما سوالم اینجاست که کجای دنیا به خاطر یک اوت‌دستی مربی را به کمیته انضباطی احضار می‌کنند! همه این اتفاقات به خاطر بازی چند روز قبل ما با استیل آذین است. در آن مسابقه اگر بازیکن استیل آذین روی زمین افتاده بود و ما گل می‌زدیم، می‌توانستند بگویند بازی جوانمردانه را رعایت نکردیم ولی اصلا چنین اتفاقی رخ نداده بود. بهتر است آقایان سواد فوتبالی خودشان را بالا ببرند و بدون غرض‌ورزی قضاوت کنند. باور کنید از برخی تصمیمات کمیته انضباطی خنده‌ام می‌گیرد. اگر لازم باشد در این رابطه با فیفا مکاتبه می‌کنم تا به همه نشان بدهم حق با من بوده است چون آدمی نیستم که در فوتبال از حق خودم بگذرم و اجازه بدهم به من زور بگویند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899298

دیگر خبرها

  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد