Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@01:28:06 GMT

سری A|تورینو با فتح جنوا به کارش پایان داد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۰۴۷

سری A|تورینو با فتح جنوا به کارش پایان داد

شاگردان والتر ماتزاری در هفته پایانی سری A ایتالیا بر میزبان خود، جنوا غلبه کردند. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته سی‌وهشتم سری A ایتالیا، از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) تیم فوتبال جنوا در ورزشگاه لوئیجی فراریز پذیرای تورینو بود که جدال دو تیم در هفته پایانی این رقابت‌ها با برتری 2 بر یک شاگردان والتر ماتزاری پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاگو فالکیو (30) و دانیله باسلی (58) برای تورینو و گوران پاندف (80) برای جنوا گلزنی کردند. کریستین دنیل آنسالدی از تورینیو در دقیقه 83 با دریافت دومین کارت زرد خود از زمین اخراج شد.

تورینو با این برد 54 امتیازی شد و فصل را در رده دهم جدول به پایان برد. جنوا هم در حال حاضر با 41 امتیاز در مکان دوازدهم جدول جای دارد.

در ادامه این بازی‌ها از ساعت 20:30 امشب دیدارهای همزمانی به شرح زیر برگزار می‌شود:

میلان - فیورنتینا

کالیاری - آتالانتا

کیه‌وو ورونا - بنونتو

اسپال - سامپدوریا

ناپولی - کروتونه

اودینزه - بولونیا

پرونده این فصل از رقابت‌ها امشب با انجام دو دیدار همزمان بسته می‌شود که بر این اساس از ساعت 23:15 لاتزیو پذیرای اینتر است و ساسولو از رم میزبانی می‌کند.

جدول رده‌بندی سری A ایتالیا را اینجا ببینید.

انتهای پیام/

R1015161/P1015135/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و بولونیا در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روز گذشته دوشنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه المپیک شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم رم در این بازی از دقیقه ۵۲ و به جای «تامی آبراهام» وارد زمین زمین شد و ۴ دقیقه بعد توانست تنها گل تیمش در این بازی را وارد دروازه بولونیا کند.

سایت «ilromanista» ایتالیا صحبت‌های پس از بازی آزمون را منتشر کرده است. مهاجم ایرانی رم اظهار داشت: ما مطمئناً برای کسب ۳ امتیاز بازی روانه زمین شده بودیم اما گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که نتیجه دلخواه به دست نخواهد آمد.

او در پاسخ به این سوال که از لحاظ بدنی در چه شرایطی قرار دارد گفت: همه ما موظف هستیم تا بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشیم و برای موفقیت تیم بازی کنیم. گلزنی وظیفه من است و وظیفه‌ام را در این بازی انجام دادم.

کد خبر 6086064

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو و از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • اینتر و تکرار سریع‌ترین قهرمانی تاریخ سری آ برای دومین بار
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • جدول لیگ دسته اول در پایان هفته ۲۸
  • پایان مسابقات این هفته با برگزاری دو مسابقه در اصفهان و گیلان