Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@04:38:55 GMT

گزارش زلزله کرمانشاه کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس قرائت می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۰۶۴

گزارش زلزله کرمانشاه کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس قرائت می‌شود

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ از قرائت گزارش این کمیسیون درباره زلزله کرمانشاه در صحن علنی پارلمان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: ولی داداشی سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه گزارش کمیسیون اصل نود درباره زلزله کرمانشاه قرائت شد.

وی ادامه داد: در نشست عصر امروز کمیسیون دستگاه‌هایی که در زلزله کرمانشاه مسئولیت‌هایی داشته و اقداماتی انجام دادند، گزارش عملکرد خود را به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم آستارا در مجلس تصریح کرد: در گزارش تدوین شده کمیسیون به نقاط قوت و ضعف‌هایی که در زلزله کرمانشاه از سوی دستگاه‌های مرتبط وجود داشته اشاره شده است.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: پس از قرائت گزارش در کمیسیون با رای‌گیری که از اعضا صورت گرفت، مقرر شد این گزارش در صحن علنی پارلمان نیز قرائت شود. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003QUJ

منبع: فردا

کلیدواژه: زلزله کرمانشاه کمیسیون اصل 90 مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه

سلمان اسحاقی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز گزارش این کمیسیون درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جزء (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲ را قرائت کرد.

این گزارش براساس ماده ۲۳۴ یعنی بررسی تخلفات در قوه قضائیه تهیه شده است که گزارش برای اعمال ماده ۲۳۴ به رای مجلس شورای اسلامی گذاشته شد.

نمایندگان با ۶۷ رای موافق، ۱۳۷ رای مخالف و هشت رای ممتنع از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی با اعمال ماده ۲۳۴ مخالفت کردند.

طبق ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، بعد از تهیه گزارش اگر نظر مجلس بر تایید آن گزارش باشد موضوع جهت رسیدگی به قوه‌ قضاییه و سایر مراجع ذی‌صلاح ارسال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • متن گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلایل کمبود و گرانی دارو
  • متن کامل گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره کمبود دارو
  • مجلس با ارسال گزارش کمیسیون بهداشت به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش گرانی و کمبود دارو به قوه قضائیه
  • مخالفت با ارجاع گزارش وضع بازار دارو به قوه قضاییه
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن قرائت می‌شود