Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:26:42 GMT

علی دایی: کی‌روش مرا شرمنده کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۰۷۳

علی دایی: کی‌روش مرا شرمنده کرد

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی در آئین بدرقه تیم ملی فوتبال ایران حضور یافته بود و در خلال این برنامه به دعوت کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران روی صحنه رفت.

کی روش با در آغوش گرفتن علی دایی از فدراسیون خواست او را به عنوان سفیر همیشگی ورزش ایران انتخاب کند.

دایی در این خصوص گفت: کی روش مرا شرمنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من مخلص شما هستم. به نوبه خودم برای تیم ملی آرزوی موفقیت داشته ام چه با کی روش و چه بدون او.

وی تاکید کرد: تیم ملی ایران با وجودمشکلاتی که دارد می تواند مردم ما را خوشحال کند. من امروز به اینجا آمده ام تا تیم ملی را بدرقه کنم. انشاالله ایران در جام جهانی بازیهای خوبی انجام بدهد. ما هم در خانه می نشینیم و برای این تیم دعا می کنیم.

کد خبر 4301838 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران علی دایی کارلوس کی روش تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانی فوتبال آسیا انتخابی تیم ملی کارلوس کی روش جام جهانی 2018 روسیه لیگ قهرمانان فوتبال آسیا امیر قلعه نویی تیم الجزیره امارات وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بازی تراکتور نمی رسم/ هواداران ما را شرمنده کردند

به گزارش خبرنگار مهر، آرمین سهرابیان پس از پیروزی سه بر دو تیمش برابر شمس آذر قزوین گفت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم به یک برد خوب دست یابیم اما در دقایق پایانی کمی غفلت کردیم و دو بار دروازه مان باز شد اما خوشحالم که بازی را با پیروزی به پایان رسانده و دوباره به صدر بازگشتیم.

وی در خصوص مصدومیتش و اینکه می تواند مقابل تراکتور به میدان برود، گفت: با شرایطی که دارم بعید می دانم اما فکر می کنم ۱۰،۱۲ روز آینده مشکل حل شود و بتوانم برای استقلال بازی کنم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم و سرمربی تیم با تمام وجود کار می کند تا استقلال به هدفش که قهرمانی است دست یابد و تلاش ما بازیکنان این است که نکات فنی را در زمین پیاده کرده و به پیروزی برسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه هواداران ممنونم، شب باشکوهی را در ورزشگاه به وجود آوردند و اعتقاد دارم با حمایت آنها توانستیم این بازی را با برد به پایان برسانیم.

کد خبر 6082825

دیگر خبرها

  • به بازی تراکتور نمی رسم/ هواداران ما را شرمنده کردند
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • ببینید | هدیه ویژه ورزشکار زن به علی دایی؛ اهدای مدال ملیکا رسولی کاراته باز زنجانی به اسطوره فوتبال
  • (عکس) دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس
  • عکس| دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • عکس| ملاقات آقای گل سابق پرسپولیس با علی دایی
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس