Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا داورزنی در مراسم بدرقه تیم ملی که عصر امروز در تالار وحدت برگزار شد گفت: همه دستگاه ها در مراسم بدرقه تیم ملی حضور پیدا کرده اند تا سربازان خود در تیم ملی فوتبال ایران را راهی جام جهانی کنند. 

دشمنان نباید از بمب و موشک بترسند بلکه باید از جوانان غیور این کشور بترسد. من امروز خدمت رسیدیم تا به ۲۳ سرباز ایران در جام جهانی خسته نباشید بگویم تا با حضور قدرتمندانه شان به روسیه بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که آقای کی روش گفتند قلب ۸۰ میلیون ایرانی با تیم ملی خواهد بود.

وی افزود: سربازان و سرداران این کشور با غرور در آوردگاه در جام جهانی حضور خواهند داشت و باعث غرور و افتخار ما خواهند شد. 

کد خبر 4301841

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2018 روسیه محمدرضا داورزنی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانی فوتبال آسیا انتخابی تیم ملی کارلوس کی روش جام جهانی 2018 روسیه لیگ قهرمانان فوتبال آسیا امیر قلعه نویی تیم الجزیره امارات وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، کامران رومیانی سه‌شنبه در این خصوص بیان کرد: در یک مراسم عروسی در شهرستان گتوند به دلیل رسم غلط تیراندازی یک جوان به قتل رسید.

وی افزود: بر اساس گزارش اولیه، فردی که با سلاح شکاری تیراندازی کرده بود، عامل این حادثه تلخ بود که با پیگیری‌های قضایی و اقدام به موقع ضابطین قضایی، بازداشت و همچنین تالار عروسی محل وقوع جرم نیز پلمب شد.

وی با تاکید بر جایگاه نظارت شیوخ، بزرگان، سادات بر عدم استفاده از سلاح‌ در مراسم‌ شادی و عزا، گفت: دستگاه قضایی با حاملان سلاح و کسانی که اقدام به تیراندازی در مراسم مختلف می‌کنند و آسایش، جان و مال شهروندان را به خطر می‌اندازند، مماشاتی نخواهد کرد و اشد مجازات قانونی را برای آنان در نظر خواهد گرفت.

دادگستری خوزستان تلاش دارد تا با استفاده از پویش‌های مختلف و ظرفیت بزرگان طوایف رسم غلط تیراندازی در مراسم عزا و عروسی را در استان برچیند.

دیگر خبرها

  • تضعیف اعتقادات جوانان از اهداف امروز دشمنان است
  • جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف امروز دشمنان است
  • دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نابودی اعتقادات جوانان است
  • کشته شدن ۶۸۰ نظامی وساقط شدن ۱۳۱ پهپاد اوکراینی در ۲۴ ساعت گذشته
  • برنامه بدرقه پیکر علی‌اصغر رضایی نیک اعلام شد
  • قاسم‌پور در واکنش به حضور در ۸۶ کیلوگرم: سرباز تیم‌ ملی هستم
  • ضیافتی برای سربازان وطن در لرستان
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد
  • امروز به جشن امام حسنی‌ها دعوتید/همه چیز آماده برگزاری جشن بزرگ