Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:13:52 GMT

مدال نقره بر گردن ملی‌پوشان والیبال ساحلی ایران

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۲۹۵

مدال نقره بر گردن ملی‌پوشان والیبال ساحلی ایران

تهران- ایرنا- تیم ملی والیبال ساحلی ایران موفق شد به مقام نایب قهرمان تور جهانی تک ستاره ترکیه برسد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، مرحله نهایی تور جهانی تک ستاره ترکیه روز یکشنبه با دیدار ایران و صربستان در شهر آیدین ترکیه پیگیری شد. تیم ملی والیبال ساحلی ب ایران با ترکیب «رحمان رئوفی» و «حامد میرزاعلی» در این مرحله از رقابت ها به مصاف تیم قدرتمند صربستان (کلاریچ – باستا) رفت و در یک دیدار نزدیک با نتیجه 2 بر یک با امتیاز های 25 بر23 و 16 بر 14 شکست خورد و نتوانست مقام قهرمانی را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم ملی ب ایران تنها در ست اول با امتیاز 21 بر 16 به پیروزی رسید.
در دیدار رده بندی این رقابت ها تیم روسیه و ترکیه به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده روسیه در پایان با نتیجه دو بر صفر به پیروزی دست یافت و به مدال برنز رسید.
تیم‌ ملی “الف” ایران (سالمی – وکیلی) در مرحله یکچهارم نهایی با قبول شکست در برابر تیم روسیه به مقام پنجم مشترک دست یافت.
ورزشی **9118**1368

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال واليبال ساحلي مدال نقره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در روز پایانی مسابقات بین المللی اسکواش قطر جونیور، نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال با ارزش نقره و برنز شدند. در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به نشان نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب نشان برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب نشان برنز شد.   باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی کشورمان به مدال نقره رسید
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی