Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلوس کی‌روش در مراسم بدرقه تیم ملی در تالار وحدت اظهار کرد: حضور شما عزیزان انگیزه زیادی را به ما می‌دهد. آفتاب‌‌نیوز :  کارلوس کی‌روش در مراسم بدرقه تیم ملی در تالار وحدت اظهار کرد: حضور شما عزیزان انگیزه زیادی را به ما می‌دهد. زحمتی که امروز شما برای تشریف فرمایی‌تان به عنوان یک تعریف قلمداد نمی‌کنیم و مسئولیت ما را زیاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور شما باعث شد که ما قلب تک تک شما را در جام جهانی داشته باشیم و انگیزه بازیکنان من دوچندان خواهد شد.
او افزود: اگر اجازه بدهید تاکید می‌کنم در مراسم های اینگونه افراد مختلفی حضور پیدا می‌کنند اما امروز باید از علی دایی که سفیر فوتبال ایران هستند خواهش می‌کنم روی سن حضور پیدا کنند. اگر اجازه داشته باشم می‌خواهم به فدراسیون فوتبال پیشنهاد دهم که علی دایی سفیر دایم فوتبال ایران در عرصه بین‌المللی باشد.
دایی: کی‌روش مرا شرمنده کرد
آقای گل فوتبال جهان در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران به جام‌جهانی به پیشنهاد کی‌روش واکنش نشان داد.
علی دایی در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران به جام‌جهانی پس از دعوت کی‌روش از او به روی سن گفت: آقای کی‌روش من را شرمنده کردند. همیشه آرزوی موفقیت تیم ملی را داشتم. چه با کی‌روش و چه بدون کی‌روش و با همه مشکلاتی که دارد.
او افزود: من امروز آمدم که تیم ملی را حمایت کنیم. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و ما در خانه برای تیم ملی دعا می‌کنیم.
به گزارش ایسنا، کی‌روش در این مراسم از فدراسیون فوتبال درخواست کرد که علی دایی را به عنوان سفیر دایمی فوتبال ایران در جهان معرفی کند. کد خبر: ۵۲۴۵۶۵ تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم

به گزارش جماران؛ علی نصری، کارشناس روابط بین الملل در حساب خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت:

اینکه چه کسی با چه هدفی از قدرت نظامی ایران تعریف و تمجید میکند نکته ظریف، مهم و قابل تأملی‌ست.

فرق است بین یک تحلیلگر نظامی مستقل که از توان «بازدارندگی» ایران میگوید و آن افسر «سابق» موساد یا سخنگوی IDF یا خبرنگار وابسته اسرائیل که مخزن سوخت ۱۱ متری موشک ایرانی را جلوی دوربین نمایش میدهد و آن را «وحشتناک» توصیف میکند.

هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست. در بسیاری از مواقع، هدف به‌راه اندازی موج جدید «ایران‌هراسی»، احیای مجدد پروسه «امنیتی‌سازی» و معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است.

با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند، تحریم‌های جدید وضع میکنند، فشارها را بر کشور بیشتر میکنند، و افکار عمومی را از جنایات جنگی اسرائیل در غزه به «تهدید ایران» برای جهان منحرف می‌سازند. 

 در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم.

 

دیگر خبرها

  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • سفیر ایران در ژنو: نسل‌کُشی در غزه را فوراً متوقف کنید
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم/ می‌جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم
  • شمسایی:به شکلی می جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم