Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ از شکست در ومبلی ناراحت ولی به آینده امیدوار است.

طرفداری- آندر هررا معتقد است منچستریونایتد باید پس از شکست در فینال جام حذفی انگلیس، به راه خود ادامه دهد.

به گزارش BT Sport، شکست 1-0 برابر چلسی به معنی سپری شدن فصلی بدون جام برای شیاطین سرخ بود اما هررا قصد منفی بافی در این مورد را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم در مسیر درستی قرار داریم. نمی توان از عملکرد شایسته من سیتی در فصل جاری گذشت زیرا آن ها لایق قهرمانی بودند و در طول فصل تقریبا یا کلا بی نقص بودند. به نظرم ما باید به همین راه ادامه دهیم. معتقدم در حال انجام کارهای درست هستیم و تلاش می کنیم تا بار دیگر در فینال ها حاضر باشیم. من چهار سال است که در اینجا حضور دارم و در فینال های متعددی به میدان رفتم و این نشانه بسیار خوبی است. این باشگاه بر پایه جام ها بنا شده است ولی برای کسب جام، ابتدا باید در فینال حاضر باشید و فکر می کنم در حال انجام همین کار هستیم.

هررا با نگاهی به عملکرد تیمش در فصلی که گذشت، ادامه داد: 

به نظرم خوب کار کردیم. با توجه به مقدار امتیازات مان، در حالت طبیعی باید در لیگ برتر بر سر قهرمانی می جنگیدیم. اما منچسترسیتی عالی کار کرد و تنها کاری که از دست ما بر می آید این است که تلاش کنیم در فصل بعد، همین کار را انجام دهیم. باید تلاش مان بر این باشد که برخی اشتباهات این فصل مان را تکرار نکنیم؛ باید در مسابقاتی پیروز شویم که با تمام احترامی که برای سایر تیم ها قائل هستم، می بایست در آن ها برنده می شدیم. همان گونه که گفتم، تمام کاری که می توانیم بکنیم این است که به جنگیدن و راهیابی به فینال ها ادامه دهیم.

او در پایان اشاره کرد که تیمش مستحق باخت برابر چلسی نبوده است. 

واقعا ناراحت شدم چون به نظرم با فاصله تیم برتر بودیم. معتقدم بازی را کنترل کردیم، خیلی خوب بودیم و مشکلات زیادی هم (برای حریف) ساختیم و در کل تیم بهتری بودیم. اما در فوتبال، برتری همیشه از آن تیم بهتر نیست بنابراین می توانم به آن ها تبریک بگویم و امیدوار باشم که ما فصل بعد جبران کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها و رگبارهای بهاری در یزد تا فردا

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان یزد گفت: بارش‌ها در استان طی امروز و فردا ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از هواشناسی استان یزد، محمدجواد میرحسینی با اشاره به اینکه بارش‌ها طی امروز و فردا در استان یزد ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: البته شدت بارش‌ها در روز پنجشنبه کمتر خواهد بود.

وی ادامه داد: مناطق شرقی استان شامل شهرستان‌های بافق، بهاباد و قسمت شرقی اردکان بارش‌های شدیدتری را تجربه می‌کنند.

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان یزد، گفت: برای امروز کاهش دما و مه رقیق نیز در جاده‌ها پیش بینی می‌شود.

میرحسینی افزود: از ساعت ۶:۳۰ دیروز تاکنون بیشترین میزان بارش مربوط به تفت با ۶۴ و ۷ دهم میلیمتر بارش بوده است.

کد خبر 747613

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری در استان یزد
  • تداوم بارش‌ها و رگبارهای بهاری در یزد تا فردا
  • تداوم بارش‌ها تا فردا
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • تداوم بارش‌ها تا پنجشنبه ادامه دارد
  • رژیم صهیونیستی تحمل تا ابد جنگیدن را ندارد
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • جنگیدن برای ذائقه‌سازی مخاطب موسیقی بسیار سخت شده است
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت