Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@23:39:25 GMT

1400میلیارد ریال برای عمران روستاهای بوشهر هزینه شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۳۸۲

1400میلیارد ریال برای عمران روستاهای بوشهر هزینه شد

به گزارش ایرنا، عبدالله عمرانی نسب، روز یکشنبه در نشست با کارشناسان و مسئولان دفتر امور روستایی استان بوشهر افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات ارزش افزوده و حق آلایندگی به دهیاری های استان بوشهر پرداخت شد که با توجه به بودجه مصوب دهیاری ها و با نظر شوراهای اسلامی در روستاها هزینه شده است.
وی بیان کرد: عزم و نگاه دولت همواره به توسعه زیرساخت های روستایی است که در پی آن توسعه پایدار روستایی و دستیابی به اهداف بلند مدت اقتصاد مقاومتی اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عمرانی نسب ادامه داد: پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری با نرخ 4 درصد در مناطق مرزی و 6 درصد در سایر مناطق از محل صندوق توسعه ملی از جمله خدمات مهم دولت تدبیر و امید برای روستاییان است.
عمرانی نسب با اشاره به تخصیص تسهیلات درآمدزا به دهیاری‌ها اظهار داشت: برای توانمندسازی و ایجاد اشتغال و درآمدزایی پایدار روستایی، دهیاری‌ها باید طرح توجیهی خود را به دفتر روستایی استانداری ارائه و از تسهیلات موجود استفاده کنند.
وی افزود: روستاها دارای ظرفیت‌های بالا در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اشتغالزایی، فرهنگی و اجتماعی هستند که باید از این قابلیت‌ها برای حل مشکلات آنها استفاده کرد.
عمرانی نسب اظهارکرد: توسعه زیرساخت‌های روستایی و توجه به حوزه فرهنگ، امور اجتماعی و اشتغال‌زایی در اولویت برنامه های پیش بینی شده برای روستاهای استان بوشهر است.
7212/6043**
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امور روستایی توسعه پایدار شوراهای اسلامی صندوق توسعه ملی فرهنگی و اجتماعی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن میری رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری ظهر سه شنبه در نشست رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با مدیران کل و اعضای شورای عالی استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس در محیط زیست چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اذعان داشت: پسماند و زباله در این استان به عنوان یک معضل و چالش جدی است و متولی مدیریت پسماند و زباله در استان مشخص نیست.

وی با اشاره به اینکه بر اساس ساختار قانونی، اداره کل حفاظت محیط زیست متولی نظارت است تصریح کرد: برای مدیریت پسماند طبق برنامه و قانون باید حرکت کرد.

میری با تاکید بر اینکه پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای استان است گفت: دهیاری‌ها به دلیل کم بودن منابع، مدیریت خوبی بر این معضل ندارند و این مساله مشکلاتی را از نظر حقوقی و حقیقی برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها فراهم کرده است.

وی همچنین به انعقاد تفاهم‌نامه بین شورایعالی استان با اداره کل حفاظت محیط زیست نیز اشاره کرد و افزود: این تفاهم‌نامه در راستای افزایش مشارکت شوراها با محیط زیست منعقد شده است.

کد خبر 6086719

دیگر خبرها

  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام