Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس فدراسیون فوتبال عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ را ستود.

به گزارش وبسایت نود، مهدی تاج در مراسم بدرقه تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2018, اظهار داشت: تیم ملی بزرگسالان ما بهترین نمایش را داشت و بدون دردسر به جام جهانی صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما دو بار پیاپی به جام جهانی صعود کردیم، در حالی که قبلاً یکی در میان صعود می‌‌کردیم و صعودمان با دلواپسی و نگرانی همراه بود. این بار اما قدرتمندانه و قوی و دو بازی پیش از پایان مرحله مقدماتی صعود کردیم.

وی در ادامه افزود: این اتفاق میمون و مبارکی است و فوتبال ما خوب و سلامت است، در قله آسیا هستیم و پنج سال است که صدرنشین هستیم. امیدواریم با همین بضاعت خوب که بضاعت چندانی هم نیست و پولی که در فوتبال خرج می‌کنیم و قابل مقایسه با رقبای ما مانند عربستان، قطر، امارات و کره جنوبی نیست، بتوانیم نتیجه بگیریم. در همین گروه‌مان در جام جهانی تیم اسپانیا 1860، پرتغال 1870 و مراکش 160 میلیون دلار هزینه کرده‌اند و ما 25 میلیون دلار هزینه‌مان داشته‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین خاطر نشان کرد:‌ ما با قدرت می‌رویم تا سه بازی قدرتمندانه و آبرومندانه انجام دهیم و نتیجه هم هر چه شد مردم از ما می‌پذیرند، چون در گروهی هستیم که قهرمان جهان اسپانیا در آن حضور دارد، قهرمان اروپا، پرتغال هست و مراکش که قهرمان آفریقاست. البته ما هم قهرمان آسیا هستیم.

وی در پایان یادآور شد: قوی و مقتدرانه خواهیم رفت تا سه بازی خوب انجام دهیم با بازیکنانی که کم توقع هستند، اما مطمئنم بازی‌های بسیار خوبی انجام خواهیم داد و حتماً شما در پایان مسابقات از ما،‌ کادرفنی و بازیکنان تیم ملی راضی خواهید بود.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: ایران داخلی اختصاصی تیم ملی مهدی تاج جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین