Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:50:20 GMT

تکلیف گزینه منتخب شهرداری بوشهر بزودی مشخص می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۶۷۸

تکلیف گزینه منتخب شهرداری بوشهر بزودی مشخص می شود

بوشهر-ایرنا- عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: هیات مرکزی حل اختلاف با اعلام رای خود تا پایان هفته جاری تکلیف گزینه منتخب این شورا برای شهرداری بوشهر را مشخص می کند.

طاهره شمشیری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از اعلام رد صلاحیت نبی الله دهقانی گزینه منتخب اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر در وزارت کشور، 6 نفر از اعضای این شورا که به گزینه منتخب رای داده بودند بر انتخاب خود اصرار کردند و موضوع را به شورای مرکزی حل اختلاف ارجاع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: براساس شرایط قانونی هیات حل اختلاف مرکزی برای اعلام رای در این زمینه 15 روز مهلت دارد.
شمشیری ادامه داد: با پایان یافتن این مهلت تا پایان هفته جاری در صورت تایید نشدن صلاحیت گزینه منتخب، شورای اسلامی بوشهر دوباره وارد پروسه انتخاب گزینه جدید برای شهرداری بوشهر می شود.
وی افزود: در صورتیکه هیات مرکزی حل اختلاف در مورد صلاحیت گزینه منتخب شورا رای مثبت دهد، نبی الله دهقانی از هفته آینده به عنوان شهردار بوشهر فعالیت خود را آغاز می کند.
شورای اسلامی شهر بوشهر بیش از 2 ماه پیش با 6 رای موافق نبی الله دهقانی را به عنوان گزینه شهرداری بوشهر انتخاب و به وزارت کشور معرفی کرد که بتازگی وزارت کشور اعلام کرده است صلاحیت منتخب شورای شهر بوشهر برای شهردارشدن احراز نشده است.
اما 6 عضو شورای شهر بوشهر که رای موافق به گزینه منتخب داده بودند، به وزارت کشور معترض و خواستار اعلام نظر هیات مرکزی حل اختلاف در ارتباط با گزینه منتخب شهرداری بوشهر شده اند.
در این حال برخی اعضای شورای شهر بوشهر معتقدند با توجه به اینکه برگزاری نشست مجدد هیات مرکزی حل اختلاف زمان بر است به جای انتظار کشیدن برای رای احتمالی هیات مرکزی مبنی بر تایید صلاحیت گزینه منتخب شورا باید نسبت به انتخاب گزینه ای جدید برای شهرداری بوشهر اقدام کند.
شهرداری بوشهر از آبان ماه سال گذشته که شورای شهر براساس قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان پایان کار شهردار سابق بوشهر را تصویب کرد، تاکنون با سرپرستی اداره می شود.
7212/6043**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهردار هيات حل اختلاف بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان 60 و 67 کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن 82 کیلوگرم به جهت حضور در رقابت های اوزان غیر المپیکی در وزن 82 کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

60 کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می شوند.

67 کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می شوند.

82 کیلوگرم: 1- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال های اخیر در وزن 77 کیلوگرم و 2- عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن 82 کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت های جام تختی به رقابت های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • بزودی یک طرح نوین رادیو دارویی رونمایی می‌شود
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • تصویب کلیات حفظ حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان؛ تکلیف «معلم بلاگرها» مشخص شد
  • تکلیف ۲ گروه مشخص می‌شود