Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - حدود 300نفر از رانندگان کامیون شهرستان خاتم با اشاره به طرح اعمال ممنوعیت عبور کامیون در مسیر هرات یزد به شهر بابک، خواستار رفع ممنوعیت و تسهیل در رفت و آمد کامیون ها در این مسیر شدند.

طرح اعمال ممنوعیت در مسیر هرات یزد به شهر بابک از سال 1393 و پس از آن اعمال شد که شماری از اهالی ساکن در حاشیه خیابان در برخورد با کامیون های گذری در این مسیر جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رانندگان کامیون با اشاره به برخورد پلیس با رانندگان متخلف و اعمال جریمه بی توجهی به طرح ممنوعیت یاد شده، روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا در خاتم گفتند: مجموع جریمه ماهانه آنها در مسیر هرات به شهر بابک برای هر دستگاه کامیون به 10 میلیون ریال رسید و پلیس راه هم نمره منفی گواهینامه در این مسیر را برای رانندگان بیشتر کرده است.
در همین حال برخی رانندگان نیز مدعی شدند که در شرایط و زمان حاضر اقدام تبعیض آمیز پلیس راه شهربابک و برخورد دوگانه بین رانندگان بومی شهربابک و رانندگان غیربومی، موجی از اعتراض را در بین رانندگان مقیم خاتم دامن زده است .
دادستان عمومی و انقلاب خاتم نیز در گفت و گو با ایرنا گفت: مسئولان شهرستان شهربابک پس از تصادف در مسیر روستای رباط اقدام به مسدود کردن این جاده کردند و این مسیر از سال 93 یکطرفه است.
ابوالفضل توکلی افزود: با توجه به پیگیری های مسئولان خاتم برای رفع ممنوعیت و حل مشکل رانندگان عبوری اعم از خاتم و دیگر نقاط شهرستان مکاتبه هایی با شورای تامین استان های یزد و کرمان صورت گرفت که منتهی به نشست مسئولان سیاسی -امنیتی 2 استان در شهریور ماه 96 شد.
وی تاکید کرد: در این نشست مقرر شد مسئولان برای رفع معایب مسیر هرات به شهربابک اقدام کنند.
به گفته برخی مسئولان منطقه مشکل یادشده طی چند روز آینده رفع خواهد شد.
هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.
7534/ 2047/1596

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي رانندگان كاميون كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ شرکت های بزرگ مقیاس رانندگان کامیون را نقره داغ کردند

تین نیوز

نامه انجمن صنفی رانندگان وسائط نقلیه سنگین کالای سنگین شهرستان بندرعباس از حمل غیرقانونی کالا توسط شرکت های بزرگ مقیاس خبر داد و اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از نامه رئیس هیئت مدیره این انجمن به مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با استناد به نامه تاریخ 16 مهرماه 1401 مدیرکل دفتر حمل و مقل کالای این سازمان،  آمده است: فعالیت شرکت های حمل و نقل بزرگ مقیاس در شهرستان های خارج از مرکزیت شرکت که دارای سالن های اعلام بار هستند به هیچ عنوان نباید موجب اختلال در توزیع عادلانه بار و فرآیند حمل و نقل آن شهرستان گردد... اما بعضا مشاهده می شود شرکت های حمل و نقل ... و ...خارج از ضوابط اعلان بار پایانه بار بندر عباس، نسبت به جذب بار از طریق نمایندگان صاحبان کالا و دلالان و بارگیری کالا توسط کامیون های ملکی و غیر ملکی گاهی به صورت کرایه توافقی و پایین تر از نرخ تعرفه اعلام با اقدام می کنند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض رانندگان و کامیونداران ناوگان جاده ای شده است. 

انجمن صنفی رانندگان وسائط نقلیه سنگین کالای سنگین شهرستان بندرعباس تاکید کرده که تاکنون مکاتبات گوناگونی جهت پیگیری این امر که مغایر با دستوراالعمل های ابلاغی است صوت گرفته و نارضایتی این انجمن به عنوان نمایندگان رانندگان استان و کشور که به پایانه های بندرعباس تردد می کنند، اعلام شده است.

این انجمن همچنین درخواست کرده که جهت جلوگیری از نارضایتی و اعتراض دوباره و تکرار حوادث ناخوشایند گذشته، دستورات لازم برای اصلاح امور و روند فعالیت این گونه شرکت ها با ایجاد دفتر نمایندگی و رعایت کامل قوانین و ضوابط سالن های اعلان بار صادر شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در تهران/ ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی در این شب‌ها
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • رفت و آمد کامیون‌های ایرانی از هرات تسهیل می‌شود
  • گفت‌وگوی تلفنی استاندار خراسان رضوی با والی هرات برای تسهیل رفت و آمد کامیون‌های ایرانی
  • ◄ شرکت های بزرگ مقیاس رانندگان کامیون را نقره داغ کردند
  • هیات نظارت متا خواستار حذف ممنوعیت کلمه «شهید» شد
  • هیئت نظارت متا خواستار پایان ممنوعیت کلمه «شهید» شد
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • ◄ داروهای ممنوعه برای رانندگان کامیون ترانزیت کدامند؟ + جزئیات