Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@20:31:01 GMT

ثبت نام اینترنتی کتب درسی مقطع ابتدایی در کردستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۷۷۲۹

ثبت نام اینترنتی کتب درسی مقطع ابتدایی در کردستان آغاز شد

سنندج - ایرنا - مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: ثبت سفارش گروهی و انفرادی کتاب های درسی دانش آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی در این استان آغاز شده است.

علیرضا منتشلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اولیای دانش آموزان می توانند با ورود به سامانه www.irtextbook.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir و وارد کردن مشخصات و طی مراحل پرداخت اقدام به ثبت سفارش کتب برای فرزندان خود کنند.
وی با بیان اینکه سامانه ثبت نام اینترنتی برای دانش آموزان دوره ابتدایی تا 18 خرداد باز است، افزود: علاوه بر دوره ابتدایی، دانش آموزان پایه های یازدهم و دوازدهم شاخه فنی حرفه ای و کاردانش نیز می توانند با ورود به این سامانه کتاب های خود را ثبت سفارش کنند.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: امسال دانش آموزان پایه اول دوره ابتدایی و پایه دهم شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش نیز می توانند به صورت اینترنتی کتاب های خود را سفارش دهند.
منتشلو با بیان اینکه سامانه ثبت اینترنتی کتب درسی برای دانش آموزان این 2 پایه نیز از 23 تیر تا 20 شهریور فعال خواهد شد، گفت: این دانش آموزان پس از سنجش و ثبت نام در سامانه سناد، می توانند کتاب های خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند.
وی تاکید کرد: علاوه بر ثبت نام بصورت انفرادی مدارس نیز می توانند دانش آموزان خود را به صورت گروهی ثبت نام کنند تا مناطقی که به اینترنت دسترسی ندارند نیز بتوانند از این امکان بهره مند شوند.
در سال تحصیلی جاری (97 - 96) 285 هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی در سه هزار و 700 مدرسه شهری و روستایی استان کردستان تحصیل می کنند.
7348/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ثبت نام اينترنتي آموزش و پرورش كتب درسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام الکترونیکی کلاس‌اولی‌ها از امروز | کدام دانش آموزان نمی توانند ثبت نام کنند؟ + ویدئو

دریافت 926 KB

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس ستاد ثبت‌نام آموزش‌وپرورش گفت: ثبت‌نام یک میلیون و ۷۰۰ هزار کلاس‌اولی با داشتن برگه سنجش سلامت انجام خواهد شد. در این مرحله ثبت‌نام اتباع انجام نمی‌شود.

کد خبر 850277 منبع: فارس برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش خبر مهم مدرسه و مدارس دانش آموز

دیگر خبرها

  • قیمت خرید کتاب‌های درسی اعلام شد+ تقویم زمانی سفارش
  • قیمت خرید کتاب‌های درسی اعلام شد+ تقویم زمانی سفارش کتاب‌های درسی
  • آغاز ثبت‌نام الکترونیکی کلاس‌اولی‌ها از امروز | کدام دانش آموزان نمی توانند ثبت نام کنند؟ + ویدئو
  • آغاز ثبت‌نام بیش از ‌۱۹ هزار کلاس اولی‌ در زنجان
  • آغاز ثبت نام کلاس اولی ها از فردا
  • ثبت‌ نام کلاس‌اولی‌ها از فردا آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از فردا آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود