Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@03:17:40 GMT

تولید خودروی برقی با شتاب صفر

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۸۲۱۴

تولید خودروی برقی با شتاب صفر

به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از یاهونیوز، شرکت تسلا که به علت تولید و فروش خودروهای برقی شهرت دارد، خودروی تازه ای به نام مدل 3 اس عرضه کرده که دارای موتور دوگانه ای دبیلو دی است.

این خودرو مجهز به چرخ های 20 اینچی بوده و در تولید بدنه آن از فیبر کربنی استفاده شده است.

قیمت این خودرو 78 هزار دلار بوده و یکی از جنبه های جالب آن شتاب صفر تا صد این خودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرعت این خودرو در عرض 3.5 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت می رسد.

این خودرو از نظر سرعت و شتاب صفر تا صد می تواند با خودروی بی ام دبلیوی ام 3 رقابت کند. این در حالی است که خودروی تولیدی بی ام دبلیو ام 3 حدود 66500 دلار قیمت دارد. حداکثر سرعت خودروی جدید تسلا به 250 کیلومتر در ساعت می رسد.

خودروی مدل 3 اس با یک بار شارژ می تواند تا 500 کیلومتر را طی کند. همچنین این خودرو می تواند نیرو را به چهار چرخ خود منتقل کند. عرضه عمومی این خودرو ظرف یک ماه آینده آغاز می شود.


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: خودرو دلار رقابت خودرو دلار رقابت پارس تولید خودروی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟

سایت یوفا اقدام به معرفی سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ کرده که نونو مندس از پاری سن ژرمن با سرعت ۳۷.۲ کیلومتر بر ساعت در جایگاه نخست قرار گرفته است. کریم آدیمی از دورتموند با ۳۶.۳ و کیلیان ام باپه هم با سرعت ۳۶.۱ کیلومتر بر ساعت به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. حضور سه بازیکن سریع این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند که هر دوی این دو تیم در حال برگزاری دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند، می‌تواند نشان از یک بازی سریع را در این دور از مسابقات بدهد. در ادامه نگاهی به ۱۰ بازیکن سریع این فصل از مسابقات چمپیونز لیگ می‌اندازیم.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (تصاویر) جدیدترین خودروی فراری با قدرت و ظاهری عجیب
  • حرف‌‌های طرح ایرانی بی ام و درباره خودروی تازه‌اش
  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!
  • روایت طرح ایرانی بی ام و از خودروی برقی تازه‌اش
  • مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می‌خواهند خودروی برقی وارد کنند؟
  • تسلا خواستنی نشد که نشد!
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات