Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@21:41:52 GMT

اگر گره‌گشایی کردیم منتی بر دیگران نداریم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۸۳۹۰

اگر گره‌گشایی کردیم منتی بر دیگران نداریم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در سی و یکمین جشن گلریزان ستاد دیه اظهار کرد: خداوند در همه  زمان‌ها رحمت خود را سراریز کرده به خصوص در ماه مبارک رمضان که دست همه به ویژه دست نیازمندان را می‌گیرد.

وی افزود: شما جمع شدید که دست نیازمندان را بگیرید  یعنی می‌خواهید هم رنگ خدا شوید و امروز دفاع به اصطلاح از حقوق بشر بلند است اما شما ببینید که در دعایی که در ماه رمضان می خوانید حقوق بشر چگونه معنی شده و حقوق بشر که در دنیا ندای آن بلند است معنی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی اژه‌ای گفت: در دعای رمضان از خدا می‌خواهید  مشکل دو دسته را حل کنید که بیشتر ذهن ما رفع گرفتار شخصی است که به زندان رفته است و طرف دیگر شاکی است و شما به آن شاکی هم کمک می کنید.

وی ادامه داد: شخصی به زندان رفته و اعضای خانواده او به دست و مهربانی او نیازمند هستند و از طرف دیگر شاکی هم به کمک شما نیازمند است همان شاکی هم گره‌ای در زندگی‌اش افتاده است پس شما به کمک خود دو طیف را کمک می کنید.

محسنی‌اژه‌ای گفت: فکر نکنید که اگر ما امروز از مال دنیا بهره مند هستیم که گره گشایی کردیم منت بر دیگران داریم این ما هستیم که باید منت دیگران را بکشیم که خدا به ما مالی داده که بتوانیم به دیگران کمک کنیم مالی که ضامن باز گردانندن آن خدا است و زمانی به ما باز می گردد که به شدت به آن نیازمند هستیم و آیا معامله‌ای پر سود تر از این وجود دارد؟

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حقوق بشر دیه زندان قوه قضاییه ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شاکی حسین حسینی از سوی فرماندهی فراجا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه (یگان ویژه) و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظ نامناسب در حین اجرای ماموریت تامین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ 24 فروردین 1403 است.

در این اطلاعیه آمده است: تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفا تامین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورین پلیس در حین انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898855

دیگر خبرها

  • محسنی اژه‌ای: نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید
  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • معرفی شاکی حسین حسینی از سوی فرماندهی فراجا
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • هشدار چین به آمریکا: بدنام‌کردن دیگران، راه‌حل بحران اوکراین نیست
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • آب‌های کردستان، به کام دیگران