Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه آمریکایی فاش کرد بر خلاف اخبار مربوط به کشته یا مجروح شدن شدن ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش، او زنده و فعال است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز، روزنامه واشنگتن پست آمریکا با بیان اینکه ابوبکر البغدادی سرکرده داعش زنده و فعال است، نوشت: وی یک ماموریت محرمانه را مدیریت می‌کند که شنیدنش لرزه به اندام می‌اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال «البغدادی» به افغانستان

بنابر اعلام این منبع البغدادی اکنون سرگرم انتقال از مدیریت داعش به یک ماموریت محرمانه بوده و بلافاصله پس از آزادی موصل سرگرم تهیه طرح جدید یا همان آموزش نسل جدید است که هدف از آن حفظ اصول داعش است.

در همین ارتباط "نیوکلاس راسموسن" مدیر سابق مرکز ملی مبارزه با تروریسم در آمریکا فاش کرد، سرکردگان داعش با از دست دادن موصل و الرقه نقشه جدیدی را برای فعالیت محرمانه آغاز کردند و حتی هنگامی که از محل استقرارشان بیرون رانده می‌شدند، هسته‌هایی را از خود باقی می‌گذاشتند.

وقتی مشخص شد داعش زیاد دوام نخواهد آورد، این ماموریت محرمانه جدی تر شد و سرکردگان این گروه ایمان دارند که اگر موفق شوند بر نسل آینده تاثیر بگذدارند، حتی اگر داعش از بین برود فکر و ایدئولوژی آن نخواهد مرد.

این در حالی است که رسانه‌ها در سال ۲۰۱۴ دست کم شش بار اعلام کردند که البغدادی کشته و یا به شدت مجروح شده است.

آمریکا در سال ۲۰۱۶ جایزه ۱۰ میلیون دلاری برای دستگیری البغدادی را به ۲۵ میلیون دلار افزایش داد و از آن زمان به بعد اخبار اندکی از تحرکات و فعالیت او شنیده می‌شود.

مسئولان آمریکایی اخیرا اعلام کردند که البغدادی بعد از آزادسازی موصل و رقه از مرگ نجات یافته و همچنان فعالیت دارد، اما محل حضور او مشخص نیست و احتمال دارد برخی مناطق در سوریه همچنان تحت تسلط داعش باشد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی ابوبکر البغدادی تروریسم داعش مرکز ملی مبارزه با تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر حوالی سیرچ در استان کرمان رخ داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، این زمین‌لرزه ساعت ۱۷ و چهار دقیقه امروز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد.

کد خبر 749817

دیگر خبرها

  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • «آدرخش و رقص فانتوم‌ها» در نمایشگاه کتاب طنین می‌اندازد
  • کاری که ورزش کردن با سرطان می‌کند
  • یک گزارش "خیلی محرمانه"
  • تاثیر ورزش شدید بر سرطان
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟