Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی اعضای اتحادیه اروپا در خصوص برجام یکی به نعل و یکی به میخ می‌زنند و این تناقض گویی‌ها در گفته های آنان، شک برانگیز است.علی اکبر ولایتی روز یکشنبه پس از نشست خبری روز ملی اهدای عضو (۳۱ اردیبهشت) به سوالات سیاسی خبرنگاران نیز پاسخ داد.

ولایتی اظهار داشت: برخی اعضای اتحادیه اروپا می گویند به برجام پایبند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی نیز در حوزه اقتصادی می گویند روابط اقتصادی را توسعه می دهند اما برخی مقامات اروپایی چنین اظهار می دارند که بنا نیست جلوی آمریکایی ها بایستند و تضمین بدهند.

وی افزود: این تناقض‌گویی‌ها در گفته‌های مقامات اروپا شک‌برانگیز است. امیدواریم مسئولان دولتی ما در مذاکرات خود بتوانند تضمین‌های لازم را بگیرند والا به طرفی که مذبذب است و حرف‌های متناقض می‌زند نمی‌شود، اعتماد کرد.

ولایتی همچنین درباره شرکت توتال و همکاری آن با ایران نیز گفت: پروژه توتال یک نمونه عملی از این پایبندی هاست. این همه تبلیغ و کارهای نمایشی کردند و عکس یادگاری گرفتند اما موقع عمل که شد می گویند ما در مقابل فشارهای آمریکایی ها نمی توانیم بایستیم؛ بنابراین عملا برجام یک طرفه می شود.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین به نظر قاطع مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: نظر قاطع جمهوری اسلامی ایران که از لسان مبارک مقام معظم رهبری بیان شد این است که تضمین جدی گرفته شود که خدشه ای نپذیرد.

ولایتی در بخش دیگری از سخنانش درباره انتخابات اخیر عراق ابراز خرسندی کرد، به دولت و مردم این کشور تبریک گفت و اظهار داشت: خوشحالیم از اینکه انتخابات در این کشور در کمال امنیت و آرامش انجام شد و هر چه مردم عراق بپسندند برای ما مطلوب است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه دولت و مردم عراق اجازه دخالت خارجی را نمی دهند و از آنجا که انتخابات به خوبی و به سلامت انجام شده است هر چه هست مبارک است. اصل، این است که انتخابات در آرامش کامل و بدون هیچ خدشه ای برگزار شده است و این برای ما به عنوان همسایه عراق بسیار مهم است.

ولایتی تصریح کرد: آرزوی خوشبختی مردم عراق را در سایه دموکراسی داریم و از این طریق می توانند به سعادت برسند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: ولایتی اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر

به گزارش خبرگزاری مهر، انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر برگزار شد. عباسعلی محمدزاده رئیس اداره دانشجویی سازمان جوانان در خصوص نحوه گزینش این افراد گفت: اعضا پس از مرحله شهرستان وارد مرحله استانی شدند که پس از انتخاب به عنوان برگزیدگان شورای مرکزی معرفی شدند.

محمدزاده شعار کنگره را جوانان، مشارکت، مسئولیت پذیری بیان کرد و افزود: این برنامه بر اساس اهداف جمعیت هلال احمر در راستای ارتقای مشارکت جوانان و مشارکت دادن آن‌ها در تصمیمات مربوط به فعالیت‌های این عزیزان اجرا شد تا با تصمیم‌گیری مناسب در خصوص فعالیت‌های جوانان بتوانیم از آنها به عنوان افرادی تصمیم ساز و مؤثر در امور مربوطه بهره مند شویم تا در آینده نیز جامعه‌ای مسئولیت پذیر و مؤثر را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: با برگزاری انتخابات در ششمین کنگره سراسری اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر که به مدت ۳ روز در مجموعه فرهنگی ورزشی دشت بهشت محمد شهر (استان البرز) برگزار شد، طی آن دبیران شاخه جوانان، روستایی و خانه‌های هلال، دانشجویی پیشنهادات، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی بیان کردند.

رئیس اداره دانشجویی سازمان جوانان افزود: در هر شاخه ۵ نفر به عنوان اعضای منتخب اصلی و ۲ نفر به عنوان عضو علی‌البدل با آرای حاضران جهت تشکیل شورای مرکزی انتخاب شدند

بر اساس این گزارش؛ وریا فلاحی (کردستان)، آکو مرادی (کرمانشاه)، امجد خیاط (آذربایجان غربی)، پیام زمانی (همدان)، مهدی اکبری (فارس) اعضای اصلی شاخه جوانان و ابراهیم ممتاز (اصفهان) و سید مهدی حسنی (زنجان) به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

در شاخه دانشجویی کامکار متین (تهران)، مهدی مجدی زاده (خراسان رضوی)، محمدرضا سبکتکین (اصفهان)، سمانه رواز (هرمزگان)، محمد هادی جعفری (زنجان) و هادی الهیاری (خراسان جنوبی) و سارا مدملیلی وند (خوزستان) به عنوان عضو اصلی معرفی شدند.

در شاخه روستایی و خانه‌های هلال نیز محمدرضا فروتن (اردبیل)، مهدی رضایی (همدان)، نگار زینی وند (لرستان)، یعقوب، جنجال (چهارمحال بختیاری)، فاطمه علمشاهی (قزوین) اعضای اصلی و فاطمه ابراهیمی زاده (یزد) وکاثوم حسانی (کهگیلویه و بویراحمد) به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

کد خبر 6087689

دیگر خبرها

  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می کند
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می‌کند
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران
  • تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین در اسپانیا
  • گفت و شنود/ بعدش چی؟!