Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@14:04:21 GMT

نمایشگاه دوازدهم قرآن و عترت اهواز آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۸۵۵۷

نمایشگاه دوازدهم قرآن و عترت اهواز آغاز به کار کرد

به گزارش ایکنا از خوزستان، آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز عصر امروز 30 اردیبهشت با حضور آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و آیت‌الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مسئولان استانی و فعالان قرآنی در محل حوزه هنرهای معاصر اهواز برگزار شد. 

این مراسم قرآنی با تلاوت حامد شاکرنژاد قاری بین‌المللی کشورمان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس سید کریم موسوی معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گزارشی از نمایشگاه دوازدهم ارائه داد و پس از آن محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن تقدیر از حضور مسئولان استانی در آیین گشایش نمایشگاه قرآن، استقبال مردم از این رویداد قرآنی در سالهای گذشته را نشان دهنده پیوند مردم استان با قران کریم دانست. 

همچنین در این مراسم آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار امیدواری کرد که این گونه فعالیت‌های قرآنی همراه با تدبر باشد و در مرحله بالاتر به مرحله عمل برسد. 

پایان بخش برنامه افتتاحیه نمایشگاه قرآن کریم، اجرای گروه تواشیح مشکات بود. 

گفتنی است، دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز از 30 اردیبهشت تا 8 خرداد در محل موزه هنرهای معاصر اهواز از ساعت 18 تا 23 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.  

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان فعالیت های قرآنی نمایشگاه قرآن اهواز قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوند قرآن و مردم با هوش مصنوعی در قاب شبکه تهران

«قلب سلیم» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد تربتی در ۱۰ قسمت حدودا ۲۰ دقیقه‌ای هر روز ساعت ۱۳ از قاب شبکه تهران پخش می‌شود.

این برنامه با حضور نوجوانان شرکت کننده به همراه خانواده هایشان تماشایی می‌شود. در بخش "مسابقه آیات " که توسط هوش مصنوعی تصویر سازی شده است، شرکت کنندگان در تشخیص آیه و داستان آن با هم رقابت می‌کنند و در ادامه نیز کارشناس برنامه دکتر "علیرضا نادی" به تشریح و تفسیر آیه و داستان قرآنی می‌پردازد.

«قلب سلیم» با اجرای مهدی سیفی به عنوان مجری کارشناس و هنرنمایی اسماعیل فتحی و با معرفی عروسک فندق تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

از دیگر بخش‌های این برنامه می‌توان به پخش گزارش‌های تصویری از فعالیت‌های میدانی جشنواره آرمان ۲ شامل محافل قرآنی برگزار شده در مساجد تهران، برپایی کعبه ابراهیمی در بوستان لاله، نمایشگاه متاورسی مستقر در کعبه ابراهیمی به همراه نمایش فیلم‌های قرآنی مرتبط با آیات ابراهیمی ۴-بازی قرآنی عینک‌های VR اشاره کرد.

این برنامه با همکاری شورای عالی قرآن شهرداری تهران در حاشیه برگزاری جشنواره قرآنی آرمان ۲ تهیه و تولید شده است و این جشنواره از ماه مبارک رمضان آغاز و هم اکنون نیز در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • از آلبوم مرقع «دولت قرآن» اثر یدالله کابلی رونمایی شد
  • آلبوم مرقع «دولت قرآن» یدالله کابلی رونمایی شد
  • پیوند قرآن و مردم با هوش مصنوعی در قاب شبکه تهران
  • لزوم بهره‌گیری از گنجینه معرفت قرآنی
  • اثبات اقتدار ایران در جهان با اقدام اخیر سپاه