Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@22:18:26 GMT

15هزار نفر در130 تشکل دینی شهرستان مهریز فعالیت دارند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۸۶۵۲

15هزار نفر در130 تشکل دینی شهرستان مهریز فعالیت دارند

حجت الاسلام محمدحسین متوسل عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اعضای تشکل های دینی داوطلبانه و همسو با برنامه های تبلیغات اسلامی و مشارکت جوانان وظایف خود را انجام می دهند.
وی در ادامه از برپایی 150 جلسه ختم قرآن خانگی در شهر و روستاها با حضور بانوان همه روزه در طول ماه رمضان خبر داد که در این محافل معنوی در مجموع پنج هزار نفر شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسوول اظهار کرد: در ماه رمضان امسال محافل انس با قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در 20باب مسجد با حضور قاریان و حافظان کلام وحی و مردم مومن برگزار می شود.
متوسل همچنین به برگزاری گفتمان های دینی با حضور کارشناسان دینی و اجتماعی در مساجد به منظور پاسخ به سوالات و شبهات نوجوانان و جوانان و مقابله با آسیب های فرهنگی خبر داد.
مهریز با 50 هزار نفر جمعیت 300 باب مسجد و 150 روحانی دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 بیت عصمت و طهارت تبلیغات اسلامی قرآن ماه رمضان مسجد موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، روح الله زارع خورمیزی به مناسبت هفته زمین پاک گفت: وجود ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی و ضایعات مختلف واحد‌های صنعتی در کنار انواع پسماندها، وضعیت بسیار نامناسبی و غیر بهداشتی را در شهرستان ایجاد کرده است.


وی فرهنگ سازی و همراهی ادارات را از مهمترین ماموریت‌های این اداره حفظ محیط و زمین پاک عنوان کرد.


رییس اداره حفاظت محیط زیست مهریز ادامه داد: به رغم اینکه طرح مدیریت پسماند در شهرستان مصوب شده ولی هنوز در عمل شاهد اجرای آن نیستیم و این یکی از مشکلات اصلی است.


زارع گفت: حمل و دفن زباله در گودی که به همین منظور در شهرستان وجود دارد اصلا به هیچ وجه مناسب و پذیرفته نیست.


وی تصریح کرد: مدیریت نخاله و پسماند یکی از مطالبات مردم برای حفظ محیط سالم زندگی است که امیدواریم در شهرستان اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • فوتبال جوانان کافا؛ برتری دختران ایران برابر تاجیکستان
  • صدرشیمی، مهریزی شد
  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • رشد ۱۰ برابری طرح حوزه راه شهرستان مهریز
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی طبیعت مهریز یزد را ویران می‌کند
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان