Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@03:00:31 GMT

برادرکشی با ۱۰ ضربه چاقو در تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۸۷۵۸

برادرکشی با ۱۰ ضربه چاقو در تهران

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، ساعت 23 بیست و هشتم اردیبهشت جاری مأموران کلانتری 116 مولوی در تماس با بازپرس کشیک قتل اعلام کردند یک مرد شصت و یک ساله در اورژانس بیمارستان سینا در اثر اصابت ضربات متعدد چاقو به کام مرگ فرورفته و ضارب نیز (برادر مقتول) در صحنه جرم بازداشت شده است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور تیم جنایی در بیمارستان جسد مشخص شد مقتول با 10 ضربه چاقو به قتل رسیده است همچنین آثار ضرب و جرح و خونریزی روی بدن قاتل (برادر مقتول) نیز وجود داشت که حاکی از وقوع درگیری بین قاتل و مقتول بود.

بررسی‌های اولیه نشان داد قاتل شصت ساله، با برادر خود در حیاط منزلشان واقع در خیابان مولوی، خیابان هرندی درگیر شده است و هر دو اعتیاد به مواد مخدر داشته‌اند.

تحقیقات تکمیلی نشان داد قاتل و مقتول هر دو مجرد بوده و سابقه ازدواج نداشته‌اند.

متهم به قتل در اظهارات اولیه مدعی شد که مقتول با چاقو خودزنی کرده است در حالیکه پدر مقتول به صراحت اعلام کرد پسر کوچک، برادرش را با چاقو در حیاط خانه زده و درگیری آنها بر سر نگهداری پدرزمین‌گیرشان ( پدر حدوداً هشتاد ساله) به وقوع پیوسته است.

در نهایت جسد مقتول با دستور سجاد ‌منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل، متهم این پرونده بازداشت شد و وی به‌زودی برای بررسی حالت روحی و روانی توسط کارشناسان پزشکی قانونی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: چاقو برادرکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد

موسی ادیب‌فر مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت ۷۲ هزار و ۶۸۹ معاینه بالینی پزشکی قانونی در استان، گفت: پارسال همچنین ۲ هزار و ۴۲۳ مورد فوتی در به ثبت رسیده که هزار و ۹۱۵ نفر مرد و ۵۰۸ نفر زن بودند.

وی با اشاره به آمار نزاع و درگیری، اضافه کرد: پارسال ۲۸ هزار و ۷۷ مورد نزاع و درگیری در چارچوب معاینات بالینی ثبت شد که در مقایسه با سال پیشین نیز برابری می‌کند.

ادیب‌فر ادامه داد: ۷ هزار و ۷۵۰ زن و ۲۰ هزار و ۳۲۷ مرد پارسال بخاطر نزاع و درگیری مورد معاینه بالینی نزاع جرحی قرار گرفتند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی افزود: ۹ هزار و ۳۷۲ مرد و ۴ هزار و ۳۵ زن نیز آسیب دیده در اثر تصادف رانندگی، در این مرکز معاینه بالینی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو