Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقیه علیدوست در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری برنا - استان البرز؛ با اعلام این خبر افزود:‌ با پیگیری های انجام شده و مشارکت یک سرمایه گذار، بزودی در گلشهر کرج زمین بازی گلف راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: تمامی مجوزها برای راه اندازی این مجموعه ورزشی نیز پیگیری و صادر شده تا در اختیار علاقمندان به این رشته ورزشی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه اندازی کمیته بهکاپ ورزش گلف در البرز 

علیدوست در ادامه با اشاره به راه اندازی کمیته بهکاپ بیان کرد: بخشی از برنامه ریزی ها و تصمیماتی که به توسعه این ورزش منتهی خواهد شد در جلسات کارشناسی و در کمیته بهکاپ، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وودبال در انتظار علاقمندان

رئیس هیئت گلف استان البرز در ادامه گفت: بزودی ورزش وودبال (woodball)  نیز در استان البرز راه اندازی خواهد شد؛ این رشته ورزشی نیز بدون در نظر گرفتن محدودیت سن به صورت گروهی و فردی در زمین چمن قابل انجام خواهد بود.  

مشروح گفتگو با رئیس هیئت گلف استان البرز بزودی منتشر خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هیئت گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج

جواد نژادی گفت: مرکز معاینه فنی در شهرستان کهنوج با مساحت ۵ هزار متر مربع در حال احداث می باشد.

وی از مرکز معاینه فنی جیرفت به عنوان تنها مرکز معاینه فنی ماشین آلات سنگین در جنوب کرمان نام برد و افزود: با هدف دسترسی راحت تر مالکان و رانندگان دستگاه های سنگین حمل و نقل بار و مسافر در شهرستان های جنوب استان کرمان، ارتقای ایمنی در تردد جاده ای، حفظ محیط زیست، مرکز معاینه فنی شهرستان کهنوج با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال احداث است.

مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج از ظرفیت پذیرش ماهانه بیش از ۲ هزار دستگاه سنگین از سوی این مرکز سخن گفت و تصریح کرد: در این مراکز، علاوه بر بازدیدهای ظاهری، شامل کیفیت آج لاستیک‌ها، شیشه‌ها و آینه‌ها و چراغ‌ها، موارد ایمنی داخل خودرو، آزمون‌های مکانیزه شامل تست ترمز، لغزش جانبی چرخ‌ها، تست آلاینده‌ها، و تست نور نیز انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز