Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک ملت با همکاری دانشگاه تهران، مجموعه مسابقاتی تحت عنوان"مسابقه ایده ملت (Mellat Idea)" با محورهای مختلف جهت کسب ایده و طرح‌های خلاقانه از دانشجویان، برگزار می کند.
به گزارش صدای ایران این مسابقات با هدف به‌کارگیری رویکرد نوآوری باز (Open Innovation) و بهره‌گیری از سرچشمه‌های تفکر و خلاقیت در محیط دانشگاهی کشور، برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، نخستین دوره این مسابقات با محور تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغاتی برای محصولات بانکی در مهرماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود و در این مسابقه دانشجویان مقاطع کارشناسی تا دکتری می‌توانند با مسائل و موضوعات حائز اهمیت کسب‌وکاری بانک ملت و چگونگی تدوین یک برنامه بازاریابی و تبلیغاتی برای محصولات‏/خدمات آشنا شوند و در همین مسیر، ایده‌ها و تفکرات خلاقانه‌ خود را بروز دهند و به توسعه توانایی‌ها و مهارت‌های خود بپردازند.
تشویق و ترویج خلاقیت، ایده‌پردازی و به‌کارگیری آموخته‌های دانشگاهی در راستای مسائل کسب‌وکاری، پرورش مهارت‌ها و روحیه همکاری و کار تیمی، آموزش و آشناسازی دانشجویان با چگونگی تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغاتی برای محصولات‏/خدمات بانک و استخراج و کشف ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه، اهداف برگزاری مسابقه ایده ملت است.
محصولات بانکی منتخب برای این دوره از مسابقات شامل همراه بانک ملت، همراه پلاس، اینترنت بانک اشخاص حقیقی، طرح متخصصین، طرح پرنیان، سپان و باشگاه مشتریان بانک ملت خواهد بود.
در این مسابقه، اطلاعات اولیه درباره محصولات‏/خدمات منتخب جهت تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات در وبسایت مسابقه به تیم‌های شرکت‌کننده ارائه می‌شود و دانشجویان فرصت دارند تا در قالب یک تیم و در نقش افراد اجرایی و مشاور در زمینه بازاریابی و تبلیغات، برنامه‌های خود را براساس ایده یا فرصتی که در بازار برای این محصولات شناسایی کرده اند، ارائه دهند.
در این مسابقات به ۱۰ تیم برتر جوایزی به شرح ذیل اعطا می شود؛
تیم اول۲۴۰ میلیون ریال (۸۰ میلیون ریال برای هر یک از اعضای تیم)، بسته هدیه بانک ملت، گواهینامه شرکت در مسابقه و همکاری از سوی بانک ملت در خصوص رساله‌های اعضای تیم در صورت مرتبط بودن با صنعت بانکداری
تیم دوم ۱۵۰ میلیون ریال (۵۰ میلیون ریال برای هر یک از اعضای تیم)، بسته هدیه بانک ملت و گواهینامه شرکت در مسابقه
تیم سوم  ۹۰ میلیون ریال (۳۰ میلیون ریال برای هر یک از اعضای تیم)، بسته هدیه بانک ملت وگواهینامه شرکت در مسابقه
تیم های چهارم تا دهم بسته هدیه بانک ملت و گواهینامه شرکت در مسابقه
گواهینامه اعطا شده به اعضای تیم‌ها، در زمان شرکت در مراحل استخدامی بانک ملت (در صورت برگزاری آزمون استخدام) حائز اهمیت بوده و در مصاحبه‌های تخصصی، امتیاز مثبت خواهد داشت.
علاقه مندان به شرکت در مسابقه برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از اول خردادماه به صفحه اینترنتی مسابقه به نشانی www.bankmellat.ir/mellatidea.aspx یا میز مسابقه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران مراجعه و یا سوالات خود را به پست الکترونیک به نشانی mellatidea@bankmellat.ir ارسال نمایند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه

انتشارات صدرا  به مناسبت ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن سالروز شهادت امام علی (ع) مسابقه‌ کتابخوانی سراسری برگزار می نماید.

علاقه مندان برای شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی ولادت حضرت علی (ع) می‌توانند کتاب سیری در نهج البلاغه، اثر ماندگار شهید آیت‌الله مرتضی  مطهری را مطالعه نموده و از تاریخ 10 فروردین ماه لغایت 31 فروردین 1402 به سوالات مسابقه پاسخ دهند.

 

 

شرکت در مسابقه و پاسخ به سوالات از طریق صفحه مسابقه در سایت انتشارات صدرا (مرکز نشر آثار استاد شهید مطهری) انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است که شرکت در این مسابقه برای تمامی علاقه‌مندان رایگان و بدون هزینه می‌باشد.

همچنین علاقه مندان می توانند برای تهیه  کتاب سیری در نهج البلاغه از سایت انتشارات صدرا اقدام نمایند و با ارسال رایگان در سراسر کشور دریافت نمایند.  پس از تکمیل مراحل خرید، کتاب حداکثر ظرف 3 روز کاری به خریداران در سراسر کشور تحویل داده خواهد شد. همچنین مطالعه این کتاب حدودا 8 ساعت از زمان شما را به خود اختصاص می‌دهد.

 

 

جوایز مسابقه کتابخوانی شهادت امام علی (ع):

جوایز این مسابقه به سه بخش تقسیم می شود که از طرف انتشارات صدرا اهدا خواهد شد:

1. سه نفر اولی که بالاترین امتیاز را کسب کنند:

نفر اول: 3 میلیون تومان نفر دوم: 2.5 میلیون تومان نفر سوم: 2 میلیون تومان

2. شرکت کنندگانی که با دعوت از دوستان و اطرافیان خود، بیشترین آمار اطلاع رسانی را داشته باشند. جوایز این گروه عبارت است از:

سه نفر برتر، هر یک از نفرات 2 میلیون تومان

3. همچنین به 3 نفر از بین تمامی افرادی که در این مسابقه شرکت نموده‌اند، به قید قرعه مبلغ 1 میلیون تومان به هر یک اهدا خواهد شد.

برگزیدگان در این مسابقه در اردیبهشت ماه 1403 در سایت انتشارات صدرا معرفی شده و جوایز خود را دریافت می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات خود می‌توانید به صفحه مسابقه در سایت انتشارات صدرا مراجعه نمایید.

 

دیگر خبرها

  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در لرستان
  • توصیه داور مسابقه «میدون» به دانشجویان برای تجارت موفق/ چگونه می‌توان نرم‌افزارهای جهانی را تبدیل به مدل ایرانی کرد؟
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • تولید پاک کننده های فاقد مواد سمی، به همت دانشجویان قمی
  • شرکت دانشجویان نُخبه اصفهان در طرح مهارت‌پرور رفعت
  • موجرانی که اجاره زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند
  • موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند