Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دیروز بزرگترین مراسم ازدواج سال‌های اخیر بلاخره پایان گرفت و ماه‌ها گمانه‌زنی در مورد جزئیات به نتیجه روشنی رسید. پرنس هری و مگان مارکل که اکنون دوک و دوسش ساسکس هستند در مراسمی در کلیسای سن جرج کاخ ویندسور که صدها میلیون نفر به صورت زنده تماشایش کردند رسما به ازدواج هم در آمدند. اما بعد از مراسم رسمی چه گذشت؟

به گزارش گروه ترجمه رکنا، بعد از پایان مراسم رسمی در کلیسا و دور افتخار عروس و داماد در اطراف کاخ ویندسور، مهمانی Party شامی با جو خصوصی‌تر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود 200 مهمان از خانواده و دوستان نزدیک زوج در خانه‌ی فراگمور در کاخ ویندسور گرد هم آمدند تا دور از چشم رسانه‌ها ازدواج سال را جشن بگیرند. مگان مارکل قبل از ورود به مهمانی شام لباس خود را با پیراهن زیبایی از طراحی استلا مک‌کارتی عوض کرد. انگشتر مگان هم که متعلق به پرنسس دایانا مادر هری بوده توجه عکاس‌ها را جلب کرد. او و همسرش پرنس هری سوار بر جگواری مدل 1968 که با برق کار می‌کند وارد محوطه شدند. در مراسم خواننده معروف التون جان کنسرت کوچکی برگزار کرد و نمایش آتش‌بازی تمام شب برقرار بود.
عروس و داماد شب را در کاخ ویندسور سر کردند و قرار است امروز به محل زندگی‌شان در کاخ کنزینگتون لندن باز گردند. جایی که قرار است با برادر هری پرنس ویلیام و کیت میدلتون همسایه باشند. آنها ماه‌عسل خود را تا تابستان به تعویق انداخته‌اند تا به کارهای مربوط به زندگی جدید پرمسئولیتشان رسیدگی کنند. 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بانک رفاه به اشتباه میلیاردها تومان پول به حساب مردم ریخت !

پاسخ های لاتی وحید مرادی به پرسش های خبرنگار رکنا + فیلم و عکس

قتل تاجر ایرانی به دست زن تاجیک

اولین عکس ها از خانم وکیل و صحنه قتل در لنگرود / دهیار با شلیک گلوله قاتل فرزانه شد + جزییات

عامل فاجعه مرگبار دراویش پاسداران تهران در آستانه مجازات + عکس

آقای بازیگر بخاطر مزاحمت ناموسی محاکمه شد + عکس

اولین عکس ها از خانم وکیل و صحنه قتل در لنگرود / دهیار با شلیک گلوله قاتل فرزانه شد + جزییات

برهنه شدن بی شرمانه زن جوان در خیابان + فیلم لحظه دستگیری

فریده در اتاق خواب خانه مجردی اش سرنوشت کثیفی داشت

۱۰سال زندان به خاطر زنده زنده سوزاندن مادر و دختر / این مرد به زنش شک داشت!

مهریه نجومی بازیگر مشهور زن خبر ساز شد + عکس

تجاوز خانم معلم خصوصی با فریب پسر دانش آموز + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت مهمانی Party زیبایی مدل ازدواج عکس مراسم مهمانی گذشت پرنس هری مگان مارکل عکس حوادث قتل وحید مرادی شرور تهران حوادث تهران ازدواج اخبار تهران ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رسمی استقبال از آیت‌ الله رئیسی در پاکستان

لحظاتی پیش، مراسم رسمی استقبال از رییس‌جمهور کشورمان در پاکستان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد شهباز شریف در بدو ورود آیت الله رئیسی، از رئیس جمهور کشورمان و اعضای هیات بلندپایه ایران استقبال کرد سپس سران دو کشور در جایگاه ویژه استقبال حضور یافتند.

پس از نواخته شدن سرودهای ملی ایران و پاکستان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی از یگان نیروهای مسلح پاکستان حاضر در آیین استقبال سان دید.

بلافاصله پس از این مراسم دیدار دوجانبه نخست وزیر پاکستان و رئیس جمهور ایران برگزار شده و سپس دیدار هیات‌های بلندپایه دو کشور به ریاست آیت‌الله رئیسی و شهباز شریف انجام خواهد شد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد.

رئیس جمهور در این سفر همچنین با آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و علاوه بر آن با سفر به برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفت وگو می‌کند.

سفر به شهر لاهور قلب فرهنگی پاکستان و شهر کراچی به عنوان قلب اقتصادی این کشور از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در ادامه سفر خود به پاکستان خواهد بود.

کد خبر 746856

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • استقبال رسمی نخست‌وزیر پاکستان از رئیس جمهور ایران
  • استقبال رسمی شهباز شریف از دکتر رئیسی
  • استقبال رسمی شهباز شریف از رئیسی
  • مراسم رسمی استقبال از آیت‌ الله رئیسی در پاکستان
  • کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • مراسم رسمی استقبال از حجت‌الاسلام رییسی در پاکستان
  • مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور در پاکستان
  • (تصاویر) ازدواج مرد ژاپنی با عروسک مشهور دیجیتالی