Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:28:20 GMT

پیش بینی ردیف بودجه اعتباری برای کمیته راهیان نور خوزستان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۸۸۹۲

پیش بینی ردیف بودجه اعتباری برای کمیته راهیان نور خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، جمال عالمی نیسی، در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که شامگاه امروز در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات بسیار گسترده ای در کمیته آموزش و پژوهش راهیان نور خوزستان انجام شده که از جمله آن می توان به برگزاری ۶ کارگاه آموزشی برای مدیران و بانوان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تبیین نقش شهرستان دشت آزادگان در دفاع مقدس، تدوین دو عنوان کتاب دفاع مقدس از جمله منظومه خاکی (تاریخچه گردان حضرت سیدالشهدا ع)، جمع آوری ۲۳ هزار سند دفاع مقدس، نمایه سازی و چاپ اسناد مکتوب سازمان ها و یگان های خوزستان به تعداد ۱۷۰ مجلد، ۲۳۷ تشکیل جلسات گروه های عملی و تخصصی تدوین دانشنامه دفاع مقدس خوزستان برای سه گروه نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

عالمی نیسی، تهیه شیوه نامه تدوین دانش نامه دفاع مقدس و ایجاد پرونده های آن و همچنین تدوین سه پژوهش دفاع مقدس برای نقش استان خوزستان را از دیگر اقدامات این کمیته برشمرد و با اشاره به تدوین نقش دولت و ارائه طرح های مطالعاتی نقش دستگاه های اجرایی استان در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: ردیف بودجه اعتباری از سوی سازمان برنامه و بودجه برای کمیته راهیان نور خوزستان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 4301892

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خوزستان راهیان نور 97 ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران خرم آباد اشتغال بیرجند مشهد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی‌پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در شهرستان‌های خرمشهر و آبادان بازدید کردند.

بازدید از یادمان شهدای شلمچه، موزه جنگ خرمشهر، یادمان شهدای اروند از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه کاروان راهیان نور ورزش کشور به استان خوزستان است.

همچنین این بازدید با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران کشور به مدت ۲ روز (۴ و ۵ اردیبهشت) به میزبانی خوزستان در شهرهای آبادان و خرمشهر در حال برگزاری است.

کد خبر 6086777

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟