Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@01:02:15 GMT

روحاني: مشکلات را پشت سر مي گذاريم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۸۹۵۳

روحاني: مشکلات را پشت سر مي گذاريم

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا-رئيس جمهوري اسلامي ايران در ديدار صميمي با خانواده دولت، گفت: به روزهاي افتخارآفريني خود در ايام حساس تاريخي غرور و افتخار مي کنيم و از اين مشکلات عبور خواهيم کرد.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، حجت الاسلام حسن روحاني با بيان اينکه سال گذشته در چنين ايامي ملت ايران حماسه اي بزرگ در انتخابات رياست جمهوري آفريد، اظهار کرد: به خاطر حضور و اشتياق مردم در ساختن اتفاقات شکوهمند در 29 ارديبهشت 96 بايد شکر نعمت به جا آوريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس جمهوري با بيان اينکه از سال گذشته تاکنون با فراز و نشيب ها و مشکلات فراواني در داخل کشور و منطقه روبرو بوده ايم، از اعضاي دولت و خانواده هاي آنان به خاطر تلاش در مسير اداره امور کشور تقدير و تشکر کرد.
روحاني با بيان اينکه در شرايطي هستيم که ثروت منطقه و سيستم تروريسم دولتي صهيونيستي به عنوان يکي از خبيث ترين رژيم هاي تاريخ و نيز بزرگترين قدرت اقتصادي و نظامي جهان عليه ملت ايران هستند، افزود: ملت ايران در برابر همه اين فشارها مقتدرانه روي پاي خود ايستاده است.
رئيس جمهوري ايران يادآور شد: استقلال و فراز و نشيبي که مي گذرانيم يک بخش بزرگ از بار آن بر دوش دولت و بخش هاي مختلف سياسي، اقتصادي و فرهنگي دولت است.
روحاني با بيان اينکه ماه مبارک رمضان به ما نشان مي دهد که همه ايام سال با هم يکسان نيستند، تاکيد کرد: مشخص است در مقاطعي تاريخي، کار و تلاش و فعاليت انسان با شرايط عادي تفاوت دارد و امروز يک ماه رمضان پيش روي ما است که در آن هر چند زيبايي سحر و افطار و فيض و رحمت الهي وجود دارد، اما گرسنگي و تشنگي نيز به عنوان عبادتي بزرگ و انسان ساز هست.
رئيس جمهوري با بيان اينکه امروز در شرايط سياسي جهاني در دوران ويژه اي قرار داريم که با وجود سختي ها و مشکلات فراوان براي ايستادگي در برابر آنها اجر بالايي در پيشگاه خداوند و تاريخ خواهيم داشت، گفت: ما به روزهاي افتخارآفريني خود در ايام حساس تاريخي غرور و افتخار مي کنيم و امروز بي ترديد از اين مشکلات عبور خواهيم کرد.
وي تاکيد کرد: اين طور نيست که آمريکا و ديگر قدرت هاي حامي آن بتوانند ملت ايران را به زانو درآورند بلکه ما ايستاده ايم و مي توانيم مسير را به خوبي طي کنيم.
رئيس جمهوري ايران يکي از مصاديق روشن صبر را در ماه رمضان دانست و گفت: راه نجات ما صبر ، مقاومت و ايستادگي است.
روحاني با اشاره به اينکه همه دولت ها در دوران فعاليت خود با مشکلاتي مواجه بوده اند و مشکلات دولت يازدهم و دوازدهم بيشتر از همگان بوده است، گفت: اين فشارها هم مي تواند انسان را خسته کند و هم مي تواند باعث افزايش صبر، توانايي و اجر انسان شود.
وي با بيان اينکه ماه رمضان تحمل و قدرت روحي ما را افزايش مي دهد، عنوان کرد: امروز سرچشمه اميدها در نظام، مقام معظم رهبري هستند و در دستگاه هاي اجرايي بايد قبل از همه مسوولان دولتي اميدآفرين و منشاء نشاط و اميد در جامعه باشند.
رئيس جمهوري ايران با تقدير از صبر و تلاش خانواده اعضاي دولت در حمايت از مسوولان گفت: خانواده ها بايد زمينه را براي آرامش مسوولان در راستاي ارائه خدمت بهتر به مردم فراهم کنند.
اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس جمهوري نيز در اين مراسم گزارشي را از فعاليت هاي مجموعه دولت ارائه کرد.
شبک**1983**1392
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا

سخنگوی دولت گفت: ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا که با حضور رئیس‌جمهوری در سریلانکا افتتاح شد، یکی از این جلوه‌های باشکوه و فراملی دانش جوانان ایرانی است

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس‌جمهوری، نوشت: «دنیا نیازمند نبوغ جوان ایرانی است؛ ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا که با حضور رئیس‌جمهور در سریلانکا افتتاح شد، یکی از این جلوه‌های باشکوه و فراملی دانش جوانان ایرانی است. سربلندی و اقتدار همراه با آورده‌های اقتصادی، از نتایج صادرات خدمات فنی - مهندسی ایرانی است.»

سیدابراهیم رئیسی صبح امروز - چهارشنبه، پنجم اردیبهشت - به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده است. دیدار دوجانبه، نشست هیات‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی از برنامه‌های این سفر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت
  • عصبانیت میرسلیم از دولت /اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه به رئیسی چه افتخاری دارد؟
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم