Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-18@23:28:30 GMT

بلای برانکو را سر کی روش می آورند!

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۸۹۶۰

بلای برانکو را سر کی روش می آورند!

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، همه ما از خط خوردن سیدجلال حسینی و وریا غفوری تعجب کردیم. البته انتظاری هم نداشتیم که سیدحسین حسینی به خاطر نیمکت نشینی در استقلال و کاوه رضایی که حتی در اوج به تیم ملی دعوت نمی شد، به همراه ملی پوشان به اردوی ترکیه بروند اما کاپیتان پرسپولیس و ستاره استقلال باید در تیم ملی حاضر می شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به دلایل خط خوردن این دو نفر کاری نداریم اما جو عجیبی علیه کادرفنی تیم ملی رقم خورده که ادامه انتقادات بابت خط خوردن سیدجلال و وریا را خطرناک جلوه می دهد.

 

ناسلامتی ما روز 25 خردادماه باید در جام جهانی مقابل مراکش یک بازی حیاتی انجام بدهیم که شکست در آن، رنگ باختن همه آرزوهای مان است اما جو امروز فوتبال را ببنید؟ همه یا به کی روش توهین می کنند، یا صدای اعتراض شان را به آسمان بلند کرده اند.

 

انگار نه انگار که کی روش طی 7 سال گذشته، با هر بازیکنی که بوده، بهترین عملکرد را در تیم ملی داشته است. یادمان نرود که ما با هاشم بیک زاده، مهرداد پولادی، رضا حقیقی، رحمان احمدی و... که در باشگاه خودشان هم مورد انتقاد بودند، راهی جام جهانی شدیم و همین پولادی در بازی با آرژانتین، ستاره زمین بود.

 

یادمان نرود که قالب تاکتیکی تیم کی روش به گونه ایست که هیچ احتیاجی به بازیکنان نامی ندارد و یک فوتبالیست گمنام مثل احمد عبدالله زاده توانایی فنی و نمره آنالیز بالاتری نسبت به ستاره های لژیونر تیم ملی گرفت. بله! بحث در مورد سازماندهی تیمی و قالب تاکتیکی است.تعاریفی که در فوتبال ایران معنای خاصی ندارد چون اینجا، همه فقط نام ستاره ها را می دانند و چیزی از علم فوتبال یا نمی دانند و یا به نفع شان نیست که بدانند.

 

در این سال ها، هر وقت کی روش یک لیست ارائه کرد، همه به او معترض شدند اما هیچ کس عملکرد بهترین تیم آسیا در رقابت ها با همین لیست ها و بازیکنان را ندید. هر وقت تیم کی روش در یک مسابقه پیروز شد، همه در آن برد به دنبال سهم خود بودند اما قبل از هر پیروزی کمترین حمایت از کی روش و تیمش می شد.

 

امروز هم، جوی به وجود آمده که خیلی ها از تیم ملی انتقاد می کنند و لحن انتقادات هم به «آقای دلال، هیچ غلطی نمی توانی بکنی، دلال موزامبیکی و...» تنزل یافته است. منتقدان طوری رفتار می کنند که انگار همه دنیا دچار اشتباه هستند و فقط آنها حرف درست را می زنند.

 

همین جوی که امروز برای کی روش ساخته شد، همین دو، سه هفته قبل علیه برانکو ایوانکویچ ساختند آن هم به خاطر اینکه به محسن مسلمان بازی نمی دهد. به نوشته خبرورزشی،البته برانکو نیز برخلاف ایرانی ها، احساساتی نشد و کاری که فکر می کرد درست است انجام داد؛ بدون مسلمان، تیمش را قهرمان لیگ کرد و به جمع 8 تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا 2018 برد. همین منتقدان، آن روز به برانکو تاختند، امروز به کی روش و فردا به یک مربی خارجی دیگر که می خواهد راه موفقیت آمیز خودش را برود!

110

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سیدجلال حسینی وریا غفوری برانکو کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۸۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!

به گزارش ورزش سه، هفته بیست و چهارم لیگ برتر تا ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد و تیم‌ها با انگیزه های خاص و بازیکنان لیگ برتری به دنبال بالابردن آمار فردی خود خواهند بود و درخشش در تیم‌هایشان را دنبال می‌کنند.

جدول گلزنان لیگ با آپدیت جدیدی همراه شد و مغانلو دوازده گله شد و در تعقیب او رضا اسدی ده گله و رحمان جعفری 9 گله حضور دارند، گوستاوو بلانکو و رضا جعفری، محمدرضا سلیمانی بازیکنانی هستند که در نیم فصل دوم روند گلزنی خوبی پیش گرفتند و در هفته های پیش رو به دنبال نزدیک شدن به آقای گل لیگ هستند.

در جدول گلزنان هم رقابت جالبی شکل گرفت و ریکاردو آلوز همچنان در صدر جدول گلسازترین بازیکنان لیگ حضور دارد اما ابولفضل جلالی روندی را پیش گرفته که بیش از هر زمان دیگری ستاره پرتغالی جایگاه خود را در خطر می‌بیند، رزاق‌پور و رضاییان دو بازیکن دیگری هستند که تعقیب کننده این بازیکنان است.

جدول کلین‌شیت های لیگ هم جذابیت خاص خودش را دارد، سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال با 14 کلین شیت در صدر جدول حضور دارد، پورحمیدی گلر تراکتور در جایگاه بعدی با 13 کلین شیت حضور دارد و اخباری، بیرانوند با 10 کلین شیت و جعفرپور با 8 کلین شیت در رتبه بعدی حضور دارد.

دیگر خبرها

  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ ضربات پنالتی بلای جان سیتیزن‌ها شد
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • زمستان معتدل و کوتاه، بلای جان گندمزارها
  • سکانس‌هایی از فیلم ستاره بازی
  • جین بلای جان زمین
  • (عکس) حادثه دلخراش برای ستاره‌ی سابق استقلال
  • لک لک‌های سفید دیگر برای تهرانی‌ها خوشبختی نمی‌آورند؟ چرا لک لک‌ها از تهران رفتند؟ (فیلم)
  • امشب در لیگ قهرمانان یک فینالیست اسپانیایی داریم!