Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  علی کفاشیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال در تالار وحدت اظهار کرد: ناراحتی کی روش از دست داوری ها است و دلیل دیگری ندارد. او تحت فشار سنگینی است و استرس زیادی دارد. او اکنون اذیت می شود و امیدوارم با شروع شدن اردوها، تمرکز کادرفنی و تیم ملی بالاتر رود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته خبرنگاران و اصحاب رسانه هم اذیت می کنند.

او افزود: باید دست به دست هم دهیم تا پایان جام جهانی از تیم ملی حمایت کنیم. نباید هیچ مخالفتی با تیم ملی شود و اگر آنها بتوانند در جام‌جهانی نتیجه خوبی بگیرند، برای کشورمان خوب می شود. باید در این برهه زمانی فقط از کی روش، حمایت کنیم.

کفاشیان ادامه داد: امیدوارم تیم ملی در جام جهانی خوب بازی کند و بهترین نتیجه، بازی خوب است‌. تلاش کردیم همیشه حمایت ها و تدارکات لازم را برای تیم ملی در نظر بگیریم و آنها مشکلی نداشته باشند. هیئت رئیسه به تاج ماموریت داده تا درباره تمدید قرارداد کی روش با او مذاکره و جواب نهایی را ابلاغ کند‌.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در مورد پیشنهاد ۶ ماهه فدراسیون فوتبال به کی روش گفت: در جریان این موضوع نیستم و قرار شد تاج با کی روش مذاکره و جواب نهایی را به هیئت رئیسه ابلاغ کند. در خصوص حضور کی روش در تیم‌ملی نظری ندارم و باید منتظر جواب نهایی باشیم. اکنون درحال فعالیت در فوتسال هستم و خیلی کم به فوتبال می آیم.

انتهای پیام/

اظهارات کفاشیان درباره وضعیت فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد تشکل‌های تخصصی صنایع‌دستی در کردستان/ هنرمندان صنعتگر حمایت می‌شوند

به‌گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، سعید نظری در نشست با صنعتگران فعال رشته‌های رودوزی‌های سنتی و سراجی سنتی استان اظهار داشت: حفظ، حراست و احیای رشته‌های صنایع‌دستی و حمایت از تولیدکنندگان و هنرمندان صنایع‌دستی به‌منظور توسعه و ترویج هنرهای سنتی از برنامه‌های محوری این معاونت است.

وی در ادامه هدف از برگزاری این جلسه را ایجاد تشکل‌های تخصصی و ارتباط هدفمند در صنایع‌دستی استان عنوان کرد و افزود: ثبت و راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی و تشکل‌های مردمی می‌تواند راه حلی مناسب برای همکاری بخش خصوصی با بخش دولتی باشد. 

نظری یادآور شد: همچنین صنعتگران و فعالان صنایع‌دستی می‌توانند در قالب تشکل‌های مردمی با استفاده از توانمندی‌های همدیگر و با هم‌فکری و هم‌افزایی بیشتر برای رسیدن به اهداف مشترک متعالی گام‌های مهمی بردارند. 

صنعتگران حاضر در این جلسه ضمن بیان موانع و مشکلات موجود، نماینده‌ای را برای تشکیل تعاونی‌ها و هماهنگی های لازم انتخاب کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • ایجاد تشکل‌های تخصصی صنایع‌دستی در کردستان/ هنرمندان صنعتگر حمایت می‌شوند
  • هنرمندان صنعتگر کردستان حمایت می‌شوند
  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا
  • الفتی: حمایت فدراسیون و سرمربی تیم ملی از من عالی بود