Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@08:03:58 GMT

پشت پرده خط خوردن وریا غفوری

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۰۷۱

خط خوردن وریا غفوری از لیست ۲۴ نفره تیم ملی شوک بزرگی بود که کی روش به فوتبال ایران وارد کرد. غفوری باور نکردنی‌ترین انتخاب کی روش برای خط خوردن از لیست تیم ملی بود. در حالی که بحث انتخاب نفر اول و دوم از بین غفوری و رضاییان بود و اغلب کارشناسان هم غفوری را مناسب تر از رضاییان می دانستند، کی روش در تهران انتخابش را انجام داد و نه تنها رضاییان را به غفوری ترجیح داد، بلکه غفوری را کلا از لیست مسافران جام جهانی خارج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حالی که در طول فصل گذشته وریا غفوری بارها در پست دفاع راست و وینگر راست در تیم استقلال جابجا شد، کی روش مستقیما به وی این هشدار را داده بود که اگر قرار باشد در تیم باشگاهی ات وینگر بازی کنی شانسی برای تیم ملی ندارد.

اواخر فصل حتی غفوری این مطلب را به شفر منتقل می کند و از او می خواهد صرفا در پست دفاع راست بازی کند. شفر ملی پوش تیمش را متقاعد می کند که به تناوب او را در این دو پست بازی دهد اما اواخر فصل و در بازی های آخر در پست ملی از او استفاده کند. دلخوری غفوری قبل از بازی برگشت مقابل ذوب آهن از شفر که منجر به ترک اردوی استقلال برای ساعاتی هم شد به همین دلیل پیش آمده بود. اتفاقی که شفر آن را در نشست خبری تکذیب کرد.

تغییر پست های مکرر غفوری در ترکیب ثابت آبی پوشان را می توان اصلی ترین و شاید تنها دلیل خط خوردن غفوری از لیست ۲۴ نفره تیم ملی دانست. او به همراه سید جلال حسینی، سید حسین حسینی و کاوه رضایی در لیست آماده باش کی روش قرار دارد و تنها در صورتی که بازیکنی در پست او با مصدومیت جدی مواجه شود که جام جهانی را از دست دهد شانس حضور در روسیه را خواهد یافت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی استقلال بازی ملی پوش ذوب آهن آماده باش روسیه استقلال تیم ملی وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| کریستیانو رونالدو صدرنشین لیست سیاه لیگ عربستان

آفتاب‌‌نیوز :

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی و کاپیتان تیم فوتبال النصر با ۲۰ موقعیت در صدر فهرست بیشترین موقعیت‌های از دست رفته لیگ عربستان قرار گرفته است.

طبق اطلاعات سایت سوفا اسکور میتروویچ مهاجم آماده این روز‌های الهلال پشت سر رونالدو قرار دارد: «الکساندر میتروویچ، مهاجم الهلال در رده دوم قرار دارد. جایگاهی با ۱۹ موقعیت تلف شده و موسی دمبله ستاره الاتفاق با هدر دادن ۱۵ موقعیت پشت سر او قرار دارد.

کارل توکو اکامبی، بازیکن الاتفاق در همین تعداد موقعیت از دست رفته (۱۴ فرصت برای هر بازیکن) با عبدالرزاق حمدالله، مهاجم مراکشی، مهاجم باشگاه جده و اودیون ایگالو، مهاجم الوحده در یک ردیف قرار دارند.»

رونالدو در حالی در صدر جدول موقعیت‌های از دسته رفته لیگ عربستان قرار گرفته که با پیراهن النصر موفق به ثبت ۵۰ گل و ۱۳ پاس گل شده است. با این حال طی هفته‌های گذشته بیشتر از گل‌های او، موقعیت‌های از دست رفته رونالدو مورد محاسبه قرار گرفته و بار دیگر یک سایت معتبر جهانی به این موضوع پرداخته است.

 

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • شرایط ناپایدار جوی در لرستان حکمفرما خواهد بود
  • هشدار زرد هواشناسی لرستان
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • (عکس) گروه‌بندی یورو ۲۰۲۴ تکمیل شد؛ لیست تیم‌ها را ببینید!
  • علیرضا رضایی از لیست نساجی کنار گذاشته شد
  • دروازه‌بان نساجی از لیست خارج شد
  • عکسی از وریا غفوری و خانواده‌اش که به تازگی منتشر شده / همه درباره زیبایی‌های یک خانواده حرف می‌زنند (+عکس)
  • عکس| کریستیانو رونالدو صدرنشین لیست سیاه لیگ عربستان