Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@05:01:22 GMT

بایکوت «جشن دلتنگی» توسط حوزه هنری و فارابی؟

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۰۹۰

بایکوت «جشن دلتنگی» توسط حوزه هنری و فارابی؟

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این فیلم سینمایی فیلم هرچند در سرگروه زندگی روی پرده رفت، اما هیچ گاه حجم سینماهای فول سانسش به 10 سالن هم نرسید آن هم درحالی که «بهمن سبز» وابسته به حوزه هنری پخش فیلم را برعهده داشت.

در روزهای اخیر نه فقط همان اندک سالن های فیلم کاهش یافته بلکه فیلم «جشن دلتنگی» در سینماهای متعلق به حوزه هنری هم وضعیت نمایش مطلوبی ندارد؛ درنظر بگیرید که پردیس آزادی که مهمترین سینمای فعال حوزه محسوب می شود فقط روزی یک سانس را به این فیلم اختصاص داده و سینما بهمن هم فقط دو سانس که یکی از این سانس ها هم در ماه رمضان ساعت 12 ظهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان سینماهای حوزه در شهرستان ها هم فیلم «جشن دلتنگی» تاکنون فقط در سه شهر همدان، اصفهان و بوشهر به نمایش درآمده که در این میان فقط پردیس چارباغ اصفهان بوده که سانس های نرمالی به این فیلم اختصاص داده است.

از آن سو سینما فرهنگ منسوب به فارابی هم که پیشتر روزی یک سانس فیلم را نمایش می داد کلا این فیلم را از مدار خارج کرده است.

فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی و با حضور محسن کیایی، بهنام تشکر، پانته‌آ پناهی‌ها، بابک حمیدیان، مینا ساداتی، ساغر قناعت، پریوش نظریه، امید روحانی، روزبه فدوی، عرفان ناصری، علی دهبان، ندا عقیقی، اشکان منصوری ساخته شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان فرهنگ و هنر فیلم سینمایی نوروز برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی

دریافت 54 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6087054

دیگر خبرها

  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • نماوا بایکوت می‌شود؟/ رضا کیانیان: از شانه‌ساززاده شکایت می‌کنیم/ همایون اسعدیان: با شما قطع همکاری می‌کنم/ فرحبخش: برو سرامیکت را بفروش !
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • نمایش خیابانی «لکه‌های پاک»؛ بازتابی از حادثه عاشورای تاریخی حرم رضوی