Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشخص نیست در لندن چه می گذرد.

طرفداری- به دنبال قهرمانی چلسی در جام حذفی انگلیس با پیروزی 1-0 برابر منچستریونایتد، ویلیان دست به انتشار یک استوری جنجالی در اینستاگرامش زد.

در عکسی که ویلیان در اینستاگرام خود قرار داده، بازیکنان و اعضای چلسی در حال جشن و پایکوبی قهرمانی در ومبلی هستند. نکته جالب این که ویلیان از چند شکلک جام استفاده کرده تا تصویر آنتونیو کونته، سرمربی تیمش را بپوشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در چند وقت گذشته شایعاتی در مورد مذاکره منچستریونایتد با نمایندگان او منتشر شده اند. این ستاره برزیلی حتی پیش از آغاز مسابقه روز گذشته در ومبلی، خوش و بش گرمی با ژوزه مورینیو، مربی پیشین خود داشت و ضمن در آغوش کرفتن او، چیزهایی را نیز در گوش او زمزمه کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جالب ستاره چلسی: شوخی بود، نه دعوا!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل 0-6 در ورزشگاه استمفوردبریج در هم بکوبد و سه امتیاز شیرین را از این بازی به دست آورد. 

پالمر ستاره اول تیمش در این بازی بود که موفق شد در عرض 16 دقیقه و در دقایق 13 و 18 و 29 هت تریک کند تا نشان دهد که چلسی بهترین تصمیم ممکن را با به خدمت گرفتن او از منچسترسیتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته گرفته است اما این پایان ماجرا نبود. 

این بازیکن موفق شد در دقیقه 64 هم یک پنالتی را وارد دروازه حریف کند اما بحث درباره این که چه کسی این ضربه پنالتی را بزند، به نکته عجیب این بازی تبدیل شد و خشم مائوریسیو پوچتینو را هم به همراه داشت. هرچند این ستاره انگلیسی نکته جالبی را در این باره مطرح کرده است. 

پالمر در گفتگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت:« دیگر بازیکنان می‌خواستند پنالتی بزنند که قابل درک بود چون بازی 0-4 بود. اما من پنالتی‌زن تیم هستم و می‌خواستم خودم بزنم. اما فکر می‌کنم که ما در این صحنه نشان دادیم که همه دوست دارند مسئولیت پذیر باشند و مشارکت داشته باشند. 

شاید از دور اینطور به نظر آمد که ما در حال بحث و حتی دعوا هستیم اما همه فقط به دنبال کمک کردن به تیم و کسب پیروزی هستند. این بحث اصلا جدی نبود و ما با اشاره به آن خندیدیم و شوخی کردیم. اما سرمربی از دست ما عصبانی شده است.»

دیگر خبرها

  • بعد از 6 سال: منچستریونایتد قهرمان لیگ شد
  • گارناچو قربانی بعدی تن‌هاخ؟
  • ادعای جالب ستاره چلسی: شوخی بود، نه دعوا!
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 28 فروردین 1403
  • مدافع سابق منچستریونایتد و رئال مادرید، عضو کادرفنی آرسنال می‌شود
  • یک لحظه هم از آمدن به یونایتد پشیمان نیستم
  • پیش‌بینی اوپتا؛ منچسترسیتی تاریخ‌سازی می‌کند
  • پلی به گذشته؛ سوپرگل مهدی طارمی مقابل چلسی (2021/4/14) / فیلم
  • دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری
  • تیم زنان منچستریونایتد زودتر از تیم مردان به فینال جام حذفی انگلیس رسید