Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد کشتگر؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان در این جلسه در سپاه ناحیه قوچان اظهار داشت: مقام معظم رهبری از ابتدای مذاکرات اعلام نمودند که اینجانب با مذاکره برجام مخالف هستم، چون نسبت به امریکا بدبین هستم چرا که امریکا از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنی‌هایی با جمهوری اسلامی ایران داشته است و این دشمنی تنها در موضوع هسته‌ای نبوده است، اما دولتمردان مذاکره کردند و تمام توافقات را انجام دادند ولی به یکباره امریکا از این توافق خارج شد و امروزه عده‌ای این مشکل ایجاد شده را می‌خواهند به مقام معظم رهبری نسبت دهند و ما باید در این خصوص روشنگری داشته باشیم و عموم مردم را نسبت به این امر آگاه نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین قاسمی؛ مسئول عقیدتی سیاسی تیپ ۲۷۷ شهید تولایی قوچان نیز مطالبی را در خصوص برجام بیان داشت و عنوان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون امریکا با ما دشمنی کرده  وبرایمان تجربه شده که امریکا دشمن واقعی ما است ولی برخی از روشنفکرنما‌ها که هم‌پیاله امریکایی‌ها هستند حاضر به پذیرش این موضوع نیستند.   وی ابراز داشت: انقلاب ما به چهل سالگی رسیده است و در این چهل سال توطئه‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است و پس از این نیز انقلاب ما ماندگار خواهد بود و این را ما مدیون ایثارگران، جانبازان و شهیدان هستیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروهای مسلح زنجان به مناسبت روز ارتش برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مراسم رژه نیروهای مسلح در استان زنجان صبح چهارشنبه همزمان با روز ارتش با حضور  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار و جمعی از مسئولان برگزار شد. 

دیگر خبرها

  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • ببینید | معاون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: در عملیات تنبیهی دنبال کشته‌‌گرفتن نبودیم
  • رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در زاهدان برگزار شد
  • رژه نیروهای مسلح زنجان به مناسبت روز ارتش برگزار شد
  • پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است
  • ملت ایران ‌از حمله سپاه به اسرائیل خوشحال شدند
  • سرلشکر باقری: مصداق همدلی ارتش و سپاه در عملیات وعده صادق نمایان شد
  • عملیات «وعده صادق» مصداق همدلی و هم‌افزایی ارتش و سپاه بود
  • تعامل ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های باشکوه عملیات وعده صادق شد