Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@23:23:32 GMT

آگاه سازی افکار عمومی در حوزه تعلیم و تربیت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۱۶۸

آگاه سازی افکار عمومی در حوزه تعلیم و تربیت

علی ممبینی، مدیر آموزش و پرورش استثناییخوزستان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: مجموعه روابط عمومی آموزش و پرورش  با استفاده از راهبرد تعامل دوسویه موفق به ایجاد بستر مناسب برای ارتباط بین خانواده ها و آموزش و پرورش شده است.

وی افزود: فرهنگ سازی در حوزه دانش آموزان استثنایی تنها با استفاده از ظرفیت های روابط عمومی امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممبینی عنوان کرد: انعکاس موضوعاتی از قبیل آموزش تلفیقی، سنجش تحصیلی، اختلالات یادگیری و جهش تحصیلی  در حوزه آموزش و پرورش استثنایی تنها با استفاده از ظرفیت رسانه ای روابط عمومی محقق می شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرایند مجوز دهی کودکستان‌ها در سراسر کشور انجام شد

مجتبی همتی فر، رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودک در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سازمان تعلیم و تربیت کودک در انتهای سازماندهی و ساماندهی مراکز فعال پیشین است.

وی افزود: مجوز این مراکز بر اساس قوانین و ضوابط جدید مورد بررسی و پالایش قرار می‌گیرد.

او با بیان این که برخی از مراکز بر اساس قوانین، بیشترین فعالیت را می‌کنند؛ افزود: این مراکز باید خود را با قوانین جدید تطبیق داده و در صورت نیاز قوانین آن‌ها اصلاح شود. پایگاه اطلاعاتی این مراکز ایجاد و به مردم اعلام می‌شود.

رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودک گفت: فرایند مجوزدهی در سراسر کشور به صورت همزمان و مجازی انجام شده است.

همتی فر با بیان این که فرایند مجوز کودکستان‌ها مقدمات قابل توجهی داشته؛ افزود: تدوین و تصویب آئین‌نامه‌ها، طراحی سامانه پایگاه و الکترونیک سازی و صفحه الکترونیکی تنظیم تعهدات انجام شده است.

بر اساس ماده ۲ از «راهنمای دریافت مجوز تأسیس و فعال‌سازی خدمات کودکستانی برای دستگاه‌ها، وزارتخانه‌ها و نهادهای عمومی دولتی و غیر دولتی»، دستگاه‌ها، نهادها و موسسات مشمول برای اخذ مجوز تاسیس کودکستان وابسته (با مجوز حقوقی) باید ابتدا با مراجعه به درگاه ملی مجوزها و بارگذاری مدارک تعیین شده، از جمله ثبت شناسه ملی دستگاهی اقدام کنند.

مخاطبان برای اطلاع بیشتر می‌توانند به «راهنمای دریافت مجوز تأسیس و فعال‌سازی خدمات کودکستانی برای دستگاه‌ها، وزارتخانه‌ها و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی» به نشانی B۲n.ir/smttk.۹ مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • فرایند مجوز دهی کودکستان‌ها در سراسر کشور انجام شد
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری
  • مقدمه زندگی در عصر جدید حضور در حوزه فناوری است
  • ضرورت اتاق فکر برای تحقق سند فرهنگی استان مازندران