Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-28@15:18:37 GMT

سورپرایز گروه موسیقی برای سرمربی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۲۳۸

خرداد:سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با قطعه آهنگی که ارکستر سمفونیک از کشور پرتغال به او تقدیم کرد، سورپرایز شد.
به گزارش خرداد، در بخشی از مراسم بدرقه ملی پوشان، شهرداد روحانی موسیقی از کشور پرتغال را به اجرا در آورد تا به کارلوس کی روش تقدیم شود.
در این قسمت روحانی به رهبری مجدد ارکستر پرداخت و آهنگی را به اجرا دراورد که گویا برای سرمربی تیم ملی نوستالژیک بود چرا که وی با هیجان و البته اشتیاق زیاد موزیک در حال اجرا را گوش داد و ترانه ای را روی این آهنگ زیر لب زمزمه می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نمای نزدیک آوازخوانی و خوشنودی کی‌روش کاملا مشخص بود و او پس از پایان از جای خود برخواست با دست دادن به روحانی تشکر ویژه ای از او بابت این سورپرایز کرد. برچسب ها: موسیقی ، سرمربی تیم ملی ، کارلوس کی روش

منبع: خرداد

کلیدواژه: موسیقی سرمربی تیم ملی کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز ترکمنستان برای امیر قلعه نویی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ترکمنستان پس از یک باخت و یک تساوی در شروع کارش در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره آسیا، دوم فروردین ماه امسال هم در سومین مسابقه خود در این رقابت‌ها با پنج گل در ورزشگاه آزادی مقابل تیم ایران شکست خورد تا این نتیجه منجر به ایجاد پنج تغییر در فهرست این تیم از سوی مرگن اورازوف شود.

به نقل از ورزش سه سرمربی تیم ملی ترکمنستان به دلیل عملکردی که شاگردانش در دیدار رفت مقابل ایران داشتند و شکست سنگینی را متحمل شدند، تصمیم به ایجاد پنج تغییر در لیست گرفت و پنج بازیکن جدید را به اردو فرا خواند.

تیم ملی ترکمنستان در حالی از ساعت 18:30 فردا سه‌شنبه در ورزشگاه عشق‌آباد میزبان تیم ایران است که مرگن اورازوف امیدوار است با ایجاد پنج تغییر در فهرست تیمش بتوانند حداقل یک امتیاز از شاگردان امیر قلعه‌نویی بگیرند یا باخت سنگین نداشته باشند.

بخش رسانه‌ای تیم ملی ترکمنستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، راحت جپاروف دروازه‌بان، ایهلاس توییانوف و میلیس دوردیف مدافعان، ولمیرات بالاکوف، هافبک و بگنچ آکمامدوف، مهاجم از باشگاه فوتبال آرکاداغ به جای بازیکنان مصدوم به اردوی تیم ملی این کشور اضافه شدند تا در صورت نیاز برابر ایران به میدان بروند.

روسلان مینگازوف، دوران حجامامدوف، جومایف، هاکموحمت بیاشیموف و رسول چاریف نیز پنج بازیکنی هستند که از فهرست تیم ملی ترکمنستان برای بازی برگشت مقابل ایران خط خوردند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888099

دیگر خبرها

  • شب‌های احیای تلویزیون برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • شب های احیا در شبکه جام جم
  • خصوصی سازی فرهنگ، بخش قابل توجهی از استعدادها را نابود کرد
  • (ویدئو) رقص بندری هادی کاظمی، همه را سورپرایز کرد!
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • اعلام ترکیب تیم ملی و یک سورپرایز!
  • ارومیه مدافع عنوان قهرمانی را سورپرایز کرد
  • سورپرایز ترکمنستان برای امیر قلعه نویی
  • سورپرایز تیم ملی: ترکمنستان ۵ بازیکن جدید آورد
  • سورپرایز تیم ملی: ترکمنستان 5 بازیکن جدید آورد