Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@19:00:32 GMT

ایستگاه جدید آتش نشانی در اردبیل افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۳۴۸

ایستگاه جدید آتش نشانی در اردبیل افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ دکتر حمید لطف اللهیان تصریح کرد: ایستگاه شماره ۶ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل واقع در شهرک کوثر با هدف امداد رسانی در مواقع حادثه به ساکنان محدوده شهرک های کوثر، نیایش، نادری افتتاح خواهد شد.

وی با بیان این که در این ایستگاه بیش از ۲۷ نیروی امداد و نجات در سه شیفت کاری مشغول امداد رسانی به شهروندان در مواقع ضروری خواهند بود، افزود: خودروهای امدادرسانی نیز در این محل مستقر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اردبیل گفت: با افزایش یک ایستگاه آتش نشانی به مجموع ایستگاه‌های این سازمان ،پیش بینی می شود میانگین زمان حضور در محله حادثه کاهش یافته و سرعت در امداد رسانی افزایش یابد.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه ایستگاه شماره ۶ آتش نشانی با هدف ارتقا ایمنی در شهرک های شهر اردبیل افتتاح خواهد شد، افزود: دوره های آموزشی متمرکز نیز برای آتش نشانان برگزار می شود .

وی همچنین با اشاره به انجام اقدامات اولیه ترخیص نردبان 56 متری در گمرک بیان کرد: این نردبان به طول ۵۶ متر از شرکت معتبر ایتالیایی به منظور اطفای حریق خریداری شده و در حال ترخیص از گمرک کشور است.

شهردار اردبیل با تاکید بر افزایش ضریب ایمنی اماکن های عمومی، تجاری و مسکونی در شهر گفت: ایمن سازی ساختار شهرسازی و ساخت و ساز شهری به منظور کاهش حوادث ضروری است.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آتش نشانی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری امداد و نجات دوره های آموزشی ساخت و ساز موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: رویکرد اشتغال و توانمندسازی کمیته امداد مانعی در برابر تولید فقر است و در این باب باید نگاه درست و واقع بینانه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین نژاد در نشست با منتخب مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۴۴ هزار خانوار در اوج مناعت طبع و عزت شایسته تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند که در این راستا تلاش می‌کنیم تا در بخشها و حوزه‌های مختلف در حد وسع و توان کمک حال و یاریگر این خانواده‌ها باشیم.

وی افزود: همه ساله بخشی از این مددجویان با تولید اشتغال و کار شایسته و دریافت تسهیلات بانکی از چرخه حمایت مستقیم خارج می‌شوند که در این راستا سال گذشته خودکفایی ۲۰۰۰ نفری مددجویان کمیته امداد استان را شاهد بودیم.

حسین نژاد بیان: کرد پرداخت تسهیلات بانکی برای مددجویان معرفی شده دارای طرح اشتغالزایی در قالب تبصره ۱۸ در حال پرداخت است که انتظار می‌رود بانک‌های عامل تا نیمه اول امسال به تمام تعهدات خود در حوزه پرداخت تسهیلات کم بهره همتی مضاعف داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: اشتغال تولید شده برای مددجویان کمیته امداد از جنس اشتغال مولد و پایدار است و با کمترین انحراف همه تسهیلات در مسیر اشتغال مددجویان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار بحث اشتغال و توانمندسازی مددجویان ساخت مسکن با همت خیران و نهادهای حمایتی و انقلابی در حال انجام است تا هیچ مددجوی فاقد سرپناه در روستاها نداشته باشیم.

حسین نژاد از منتخب مردم مشگین شهر در مجلس به خاطر نگاه ویژه به رفع مشکلات و آسیب‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قدردانی کرد و گفت: امیدواریم مجلس دوازدهم مجلس حامی محرومان و نیازمندان بوده و با قوانین کارآمد به رفع فقر در کشور بیش از گذشته کمک کند.

کد خبر 748132

دیگر خبرها

  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند