Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@16:30:38 GMT

فقط یک دفاع چپ در لیست نهایی کی روش!

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۳۷۶

حدود سه سال و نیم قبل، تیم ملی با اشتباه مشترک مهرداد پولادی و بن ویلیامز داور استرالیایی بازی ایران و عراق از جام ملت‌های آسیا حذف شد. ایران در آن مسابقه، نمایش خوبی داشت اما پس از اخراج پولادی، حاج‌صفی به سمت چپ خط دفاع رفت و با توجه به تسلط نداشتن به این پست تیم ملی از همین نقطه ضربه خورد و پیروزی را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تابناک ورزشی، در آن زمان، کی‌روش هیچ آلترناتیو دیگری برای پولادی نداشت اما در سال‌های اخیر با گزینه‌هایی مثل میلاد محمدی، محمد انصاری و سعید آقایی سمت چپ تیم ملی بیمه شده است. با این حال، کی‌روش از این جمع فقط میلاد محمدی را به روسیه برده و او تنها مدافع چپ تخصصی تیم ملی محسوب می‌شود. علی قلی‌زاده وینگر سایپا که دیشب به عنوان دفاع چپ برای تیم ملی به میدان رفت، در کنار احسان حاج‌صفی دیگر گزینه‌های کی‌روش برای این پست هستند.

این یعنی تیم ملی که در جام جهانی نمایش تدافعی خواهد داشت، فقط یک مدافع چپ تخصصی به روسیه برده است. اگر در سه بازی دور گروهی ایران در جام جهانی محمدی مصدوم نشود، مشکلی برای تیم ملی ایجاد نخواهد شد اما در صورت تکرار اتفاق تلخ کانبرا، تیم ملی هیچ جانشینی برای محمدی ندارد و باید از حاج‌صفی یا قلی زاده، که هیچکدام دفاع چپ تخصصی نیستند و توانایی دفاعی بالایی ندارند در این پست استفاده کند. اتفاقی که هیچکس، دوست ندارد تبعاتش را به یاد بیاورد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند

به گزارش ورزش سه محمدمهدی احمدی مدافع چپ و میلاد سورگی وینگر جوان  پرسپولیس که در نیم فصل دوم خیلی کم حتی شانس نیمکت نشینی پیدا کرده اند همراه تیم خود به اراک رفتند.

امروز پرسپولیس برای بازی حام حذفی مقابل آلومینیوم با دو دستگاه اتوبوس به اراک رفت که از تصاویر کاروان سرخ ها مشخص شده احمدی و سورگی هم در لیست بازی فردای تیم خود حضور دارند.

در این سفر امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت تیم خود را همراهی نمی کنند تا امیرضا رفیعی و مهرشاد اسدی  دو دروازه بان سرخ ها برا بازی در اراک باشند.

پرسپولیس معمولا یک یا دو بازیکن بیشتر نیز در سفرهای شهرستان همراه خود می برد و احتمال این وجود دارد که سورگی یا احمدی در لحظات پایانی و ساعاتی مانده به شروع مسابقه از لیست تیم خود خط بخورند.

پرسپولیس در این مسابقه وحدت حنانوف را بعد از چند هفته در اختیار خواهد  داشت و این مدافع تاجیکستانی به احتمال زیاد در لیست بیست نفره تیمش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • لیست تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد