Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@12:13:46 GMT

برخورد گرم رئیس جمهور با کی روش+تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۵۹۴۶۱

برخورد گرم رئیس جمهور با کی روش+تصاویر

اعضای تیم ملی فوتبال ایران در آخرین روزهای حضورشان در کشور پیش از حضور در جام جهانی روسیه به دیدار رئیس جمهور رفتند. آفتاب‌‌نیوز : کارلوس کی روش و اعضای تیم ملی، مدیران فدراسیون و داوران حاضر در جام جهانی روسیه امروز به دیدار دکتر حسن روحانی رئیس جمهور ایران رفتند و با استقبال رئیس جمهور مواجه شدند.
در این دیدار دکتر روحانی رئیس جمهور ایران، برخورد خیلی گرمی با کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی رخ داد که سرمربی تیم ملی بعد از بازی با ازبکستان بشدت از شرایط ناراضی به نظر می رسید و عکس های غم انگیزی از او منتشر شد. با این وجود در دیدار امروز با رئیس جمهور باردیگر لبخند به لب سرمربی تیم ملی آمد.
او حتی در عکس دسته جمعی که با حضور رئیس جمهور و اعضای تیم ملی و میهمانان گرفته شد در حالی در کنار رئیس جمهور نشست که در سمت دیگر ایشان وزیر ورزش نشسته بود. به نظر می رسد این دیدار می تواند تاحدودی آرامش از دست رفته سرمربی و تیم ملی را به آن ها بازگرداند چرا که در آستانه رقابت های جام جهانی عدم آرامش سرمربی تیم ملی نیز می تواند به معنای از دست رفتن آرامش روحی تیم باشد.
نکته جالب اینجا است که در این مراسم مهدی تاج و محمدرضا ساکت به عنوان رئیس فدراسیون و مدیرتیم های ملی حاضر بودند اما محوریت با کارلوس کی روش بود و او بیشترین زمان را در کنار رئیس جمهور حضور داشت. او همانطور که گفته شد در جایگاهی هم وزن وزیر ورزش و جوانان و در صندلی کناری رئیس جمهور در عکس یادگاری پایانی نشست.


منبع: ورزش سه کد خبر: ۵۲۴۵۹۵ تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رئیس جمهور حسن روحانی جام جهانی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۵۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیسی با رئیس‌ سنای پاکستان

به گزارش سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران در ادامه سفر دو روزه به همسایه جنوب شرقی امروز دوشنبه با آصف علی زرداری رئیس‌جمهوری اسلامی پاکستان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در اسلام‌آباد دیدار و گفت‌وگو کرد.

پیش‌تر هم دیدارهایی میان رئیس‌جمهور و نخست وزیر پاکستان، رئیس مجلس ملی و همچنین اعضای هیئت علی رتبه دو کشور برگزار شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم)
  • عکس/ دیدار رئیس جمهور با نخبگان ایالت پنجاب
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • درخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین
  • رئیس جمهور، اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • رئیسی به لاهور سفر کرد
  • عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان
  • دیدار رئیسی با رئیس‌ سنای پاکستان
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت