Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: بررسی ها نشان می دهد این دیپلمات پاکستانی است و همراه با نخست وزیر این کشور به استانبول سفر و در نشست سازمان کنفرانس اسلامی شرکت کرده بود.

در روزهای اخیر، ویدیویی از یک دیپلمات که پشت سر رئیس جمهوری ایران در نشست استانبول نشسته، خبرساز شده است.

اخیرا ویدیویی از یک دیپلمات که به نظر پشت سر دکتر روحانی در نشست استانبول حضور دارد، و مدام در حال تناول میوه است، منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیپلمات از سوی برخی رسانه ها در ابتدا، ایرانی معرفی شده بود و به شدت از سوی افکار عمومی مورد انتقاد قرار گرفته بود.

با این حال، بررسی های «انتخاب» نشان می دهد این دیپلمات پاکستانی است و همراه با نخست وزیر این کشور به استانبول سفر و در نشست سازمان کنفرانس اسلامی شرکت کرده بود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بانک رفاه به اشتباه میلیاردها تومان پول به حساب مردم ریخت !

پاسخ های لاتی وحید مرادی به پرسش های خبرنگار رکنا + فیلم و عکس

قتل تاجر ایرانی به دست زن تاجیک

اولین عکس ها از خانم وکیل و صحنه قتل در لنگرود / دهیار با شلیک گلوله قاتل فرزانه شد + جزییات

عامل فاجعه مرگبار دراویش پاسداران تهران در آستانه مجازات + عکس

آقای بازیگر بخاطر مزاحمت ناموسی محاکمه شد + عکس

اولین عکس ها از خانم وکیل و صحنه قتل در لنگرود / دهیار با شلیک گلوله قاتل فرزانه شد + جزییات

برهنه شدن بی شرمانه زن جوان در خیابان + فیلم لحظه دستگیری

فریده در اتاق خواب خانه مجردی اش سرنوشت کثیفی داشت

۱۰سال زندان به خاطر زنده زنده سوزاندن مادر و دختر / این مرد به زنش شک داشت!

مهریه نجومی بازیگر مشهور زن خبر ساز شد + عکس

تجاوز خانم معلم خصوصی با فریب پسر دانش آموز + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت سفر عکس ایرانی سفر پاکستانی وزیر عکس حوادث قتل وحید مرادی تهران شرور حوادث تهران اخبار تهران ازدواج ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلمبیا دیپلمات‌های آرژانتینی را اخراج کرد

کلمبیا در واکنش به اظهارات توهین‌آمیز رئیس‌جمهوری آرژانتین علیه «گوستاوو پترو» رییس جمهور این کشور، گروهی از دیپلمات‌های آرژانتینی را از این کشور اخراج کرد.

به گزارش مشرق از روزنامه ال پائیس، دولت کلمبیا در واکنش به اظهارنظر توهین‌آمیز خاویر میلی رئیس‌جمهوری آرژانتین علیه گوستاوو پترو، فرمان اخراج گروهی از دیپلمات‌های آرژانتینی از بوگوتا را صادر کرد؛ میلی در گفت‌وگو با بخش اسپانیایی شبکه سی‌ان‌ان (که مصاحبه کامل آن یکشنبه آینده منتشر می‌شود)، پترو را «قاتل تروریست» توصیف کرد.

وزارت امور خارجه کلمبیا در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: اظهارات رئیس‌جمهوری آرژانتین اعتماد ملت ما را از بین برده است (...) در این راستا، دولت کلمبیا دستور اخراج دیپلمات‌ها از سفارت آرژانتین در کلمبیا را صادر می‌کند.

بر اساس این بیانیه، وزارت امور خارجه کلمبیا بر این باور است که رئیس‌جمهوری آرژانتین «به شیوه‌ای تحقیرآمیز» به شخصیت گوستاوو پترو اشاره کرده و به «شان و منزلت» رئیس‌جمهوری کلمبیا «توهین کرده است».

دامنه این تصمیم دولت کلمبیا هنوز مشخص نیست، زیرا وزارت امور خارجه سطح و تعداد دیپلمات‌های اخراج‌شده را مشخص نکرده است. گوستاوو آلخاندرو سوگالا سفیر آرژانتین در کلمبیا همچنان در خاک کلمبیا به فعالیت خود ادامه می‌دهد و این بدان معناست که روابط دیپلماتیک ۲ کشور به طور کامل و رسمی قطع نشده است.

این اولین بار نیست که خاویر میلی علیه رهبران منطقه آمریکای لاتین صحبت می‌کند. نیکلاس مادورو، لولا داسیلوا و آندرس مانوئل لوپز اوبرادور روسای جمهوری ونزوئلا، برزیل و مکزیک نیز پیش از این هدف انتقادهای مکرر رییس جمهور راست‌گرای آرژانتینی بوده‌اند.

خاویر میلی در این مصاحبه جنجالی، اوبرادور را نیز «نادان» خواند. وی گفت: این یک تعریف و تمجید است که شخص نادانی مانند لوپز اوبرادور در مورد من بد صحبت می‌کند؛ من را تجلیل می‌کند.

کلودیا شینبائوم نامزد رسمی انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین در یک رویداد تبلیغاتی در واکنش به اظهارات خاویر میلی گفت: ما می‌خواهیم که او برای رئیس جمهور لوپز اوبرادور احترام قائل شود.

تضاد ایدئولوژی سیاسی روسای جمهوری آرژانتین و کلمبیا، باعث تنش‌های دیپلماتیک در روابط بوئنوس آیرس و بوگوتا شده است؛ روندی که پیش از آغاز به کار خاویر میلی رهبر راست‌گرای افراطی به عنوان رئیس‌جمهوری آرژانتین آغاز شد و با حمله‌های لفظی طرف آرژانتینی به سطحی رسیده است که تا پیش از این، میان ۲ کشور دیده نشده بود.

در آستانه پیروزی قریب‌الوقوع میلِی در انتخابات، رئیس‌جهوری چپ‌گرای کلمبیا از این رویداد به عنوان واقعه‌ای «غم‌انگیز برای آمریکای لاتین» یاد کرد.

میلی نیز پترو را «کمونیست قاتلی که در حال غرق شدن است»، خواند.

گوستاوو پترو تاکنون به طور علنی و به همان تندی که خاویر میلی انتقادهای خود را مطرح می‌کند، پاسخ وی را نداده است و این دفتر ریاست جمهوری کلمبیا بوده که بارها اظهارات خصمانه میلی را «غیر مسوولانه» توصیف کرده و محتوای سخنان وی را به شدت رد کرده است.

دیگر خبرها

  • لتونی یک دیپلمات روس را اخراج کرد
  • خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶
  • کلمبیا دیپلمات‌های آرژانتینی را اخراج کرد
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • ایرانیان جایگاه چندم گردشگران خارجی استانبول را دارند؟
  • نگاهی به قوانین جالب انتخاباتی در ترکیه
  • توضیح آنکارا درباره دو عامل حمله تروریستی مسکو
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • انتخابات شهرداری استانبول / رای کردها، تعیین کننده رقابت اصلی
  • دیپلمات روس: تمامی قطعنامه‌های شورای امنیت لازم الاجرا هستند