Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نحوه انجام معاينات و آزمايشات پزشکي متقاضيان بيمه هاي زندگي و نحوه استاندارد سازي آن در شرکت هاي بيمه کشور در اولين نشست کارگروه تخصصي توسعه بيمه هاي زندگي در سال 97 و درمحل سنديکاي بيمه گران ايران مورد بحث و بررسي قرارگرفت.
به گزارش خبرگزاري آريا، عباس رنجبر کلهرودي دبيرکارگروه تخصصي توسعه بيمه هاي زندگي ، با اعلام خبر مذکور نتايج برگزاري اولين نشست اين کارگروه تخصصي را که با حضور نمايندگان شرکت هاي بيمه آسيا ، البرز، معلم ، سامان ، ميهن و اميد برگزارشد ، تشريح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبير کارگروه تخصصي توسعه بيمه هاي زندگي افزود در ابتداي اين نشست موضوعات مطروحه در کارگروه تخصصي در سال 96 از جمله : معافيت بيمه هاي زندگي از ماليات ارزش افزوده ، تدوين شرايط عمومي بيمه مسافرت خارج از کشور ، اثرات کاهش سود بانکي بر بيمه هاي زندگي ، فروش آنلاين ،تغيير در روال هاي مالي و اتکايي بيمه هاي زندگي و... به اجمال توسط دبير کار گروه تشريح گرديد و در ادامه آقاي دکتر فرزاد راد گودرزي از پزشکان متخصص بيمه هاي زندگي صنعت بيمه گزارشي در باره وضعيت انجام معاينات و آزمايشات پزشکي از متقاضيان بيمه هاي زندگي توسط شرکت هاي بيمه و مشکلات آن و هزينه هاي مترتبه، نوع آزمايشات ، نحوه انجام آن ، انجام آزمايشات براساس شغل اصلي و فرعي ، منطقه ، نوع بيمه ، ريسک هاي مرتبط با نوع بيمه و پوشش هاي تکميلي آن براي بيمه شدگان و شرکت هاي بيمه ارائه نمود .
در ادامه اين جلسه و پس از ارائه پيشنهادات اعضاي کارگروه بمنظور کاهش هزينه ها ، رفت آمدها و نيز کاهش آزمايشات غير ضرور و نيز کاهش خسارات و نگهداري اطلاعات شرکت هاي بيمه جهت ارزيابي بهتر و جلوگيري از سوء استفاده هاي احتمالي ارائه ومقرر شد که جهت ساماندهي امور معاينات و آزمايشات پزشکي متقاضيان بيمه هاي زندگي کميته اي با حضور 3 نفر از اعضا تشکيل و موضوع نظم و نسق بخشيدن به اين موضوع را بررسي و پيشنهادات خود را جهت طرح در جلسه کارگروه و کميسيون فني سنديکا و ساير مراجع ذيربط ارائه نمايند .
دبيرکارگروه تخصصي توسعه بيمه هاي زندگي در پايان ياد آور شد که در جلسه آتي علاوه بر طرح مشکلات جاري شرکت هاي بيمه در توسعه بيمه هاي زندگي ، برنامه هاي سال جاري کارگروه وپيشنهادات اعضا به تفصيل مورد بحث و بررسي قرار خواهد گرفت .
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره‌ای به مدت چند ساعت بوده است.

به گزارش «عربی ۲۱»، ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • استطاعتِ ۱۵۰ متقاضی حج رد شد
  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد