Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@16:34:10 GMT

همکاري 60 بانک کارگزار خارجي در 30 کشور با بانک شهر

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۰۶۱۱

همکاري 60 بانک کارگزار خارجي در 30 کشور با بانک شهر

خبرگزاري آريا - معاون بين الملل و امور ارزي بانک شهر از همکاري بيش از 60 بانک کارگزار خارجي در 30 کشور دنيا با بانک شهر خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، عيسي قهرماني با بيان اينکه از تمامي ظرفيت هاي ايجاد شده جهت تعامل و توسعه شبکه کارگزاري با بانک هاي خارجي استفاده شده است،گفت: هم اکنون اين بانک رتبه قابل قبولي دارد و اهتمام در پيشرو بودن ، از اهداف مهم بخش بين الملل بانک شهر در سالجاري است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به جايگاه بانک شهر در مقايسه با ساير بانک‌ها در حوزه ارزي ،گفت: امروز با گذشت هشتمين سال از آغاز به کار بانک شهر در صنعت بانکداري کشور و اخذ اولين مجوز فعاليت ارزي در تيرماه سال 91، اين بانک با ميليون‌ها مشتري کوشيده است تا آحاد شهروندان از خدمات ارايه شده منتفع شوند.
قهرماني تصريح کرد:بخش ارزي بانک شهر تحت عوامل احصايي مشروحه با عزم جدي و بکار گيري نيروهاي باتجربه سيستم نظام بانکي کشور و اعتماد و اطمينان به نيروهاي جوان کارآزموده در بخش ارزي اقدام به ارايه خدمات بانکداري بين الملل به مشتريان کرده است.
وي با اشاره به اتصال بانک شهر به شبکه سوئيفت در سال 1392 ،ادامه داد:با توجه به اينکه بسياري از بانک هاي ايراني در آن زمان از سوي مقامات ناظر خارجي تحريم بودند، اين بانک توانست از فرصت موجود استفاده کرده و با توسعه سريع شبکه روابط کارگزاري خارجي خود به بخش قابل ملاحظه اي از نيازهاي ارزي کشور پاسخ دهد.
معاون بين الملل و امور ارزي بانک شهر تصريح کرد: اين اقدام سبب شد تا با گسترش تعاملات با بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران ، مجوز هاي ارزي مرحله 2و3 نيز اخذ شود تا بانک شهر بتواند سبد خدمات ارزي خود را به فعالان حوزه بازرگاني کامل کند و در اين زمينه خدمت رساني مثمرثمري داشته باشد.
قهرماني با اشاره به فعاليت صراف الکترونيک در پيشخوان هاي شهرنت بانک شهر،گفت:از زمان ابلاغ سياست جديد ارزي بانک مرکزي، شعب ارزي بانک شهر آمادگي دارند تا ارز گردشگراني که وارد ايران مي شوند را خريداري و معادل ريالي آن را به نرخ بانک مرکزي بپردازد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۰۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا

وزارت دفاع کره جنوبی روز یکشنبه اعلام کرد که این کشور در رویداد امنیت سایبری، رزمایش پرچم سایبری که توسط آمریکا در ویرجینیا در هفت روز آینده سازماندهی شده است، شرکت خواهد کرد.

کره جنوبی با ۹ شرکت کننده دیگر در یک تیم در این رزمایش شرکت خواهد شد، زیرا نگرانی‌های سئول در مورد فعالیت‌های کره شمالی همچنان در حال افزایش است.

این رزمایش با حضور ۱۸ کشور از جمله به اصطلاح پنج چشم شامل آمریکا، انگلیس، استرالیا، کانادا و نیوزیلند برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت
  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • سکوت هشت‌ماهه سیاستگذار ارزی خودرو
  • بانک مرکزی وضعیت ارزی کشور را بهبود بخشید
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم