Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - جشن گلريزان ستاد مردمي رسيدگي به امور ديه و کمک به زندانيان جرايم غير عمد با مشارکت بانک ملي ايران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، غلامرضا مرحبا معاون اداره کل روابط عمومي بانک در اين مراسم به نمايندگي از مدير عامل بانک ملي ايران، يک فقره چک چهار ميليارد ريالي به اين امر خير اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين جشن همزمان با چهارمين روز ماه مبارک رمضان با حضور تني چند از مسئولان کشوري و خيرين در تالار اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي ايران برگزار شد.
گفتني است مشارکت بانک ملي ايران در اين امر خير از محل سهم 5 درصد از 2 درصد بودجه قرعه کشي سي و هشتمين مرحله حساب هاي قرض الحسنه پس انداز اين بانک صورت گرفته است.
در اين مراسم، کارکنان شعبه خيابان آيت الله طالقاني بانک ملي ايران با استقرار يک باجه، علاوه بر دريافت وجوه نقد و چک هاي خيرين، خدمات نوين بانک از جمله سامانه توليد رمز يک بار مصرف شصت و انجام امور بانکي در بستر پيام رسان بله را به حاضرين معرفي کردند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام بنیادی با بیان اینکه همه ساله مردم خیر استان مشارکت بسیار خوبی برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد و غیرکلاهبرداری دارند، گفت: از ۲۲ زندانی آزاد شده در این مدت ۲ نفر خانم و سرپرست خانوار بودند که به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی افزود: روز گذشته به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ۹ نفر از این زندانیان در استان آزاد شدند که یک نفر از آنها خانم و سرپرست خانوار بود.

حجت الاسلام بنیادی با بیان اینکه تعداد زندانیان مالی و غیرعمد طی سال شناور است، خاطرنشان کرد: ابتدای ماه مبارک رمضان امسال ۱۱۷ نفر زندانی در استان داشتیم که مشمول طرح آزاد سازی بودند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان ادامه داد: هم اکنون ۹۵ نفر از این مددجویان در انتظار کمک خیرین و مردم نوعدوست هستند تا به کانون خانواده خود بازگردند.

حجت الاسلام بنیادی گفت: سال گذشته به همت خیرین ۲۶۵ نفر از زندانیان مشمول این طرح در استان آزاد شدند و از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون نیز بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال برای این امر در استان جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در این امر خداپسندانه همچنان ادامه دارد، افزود: امسال پایگاهی را در محل امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان دایر کردیم تا افراد خیری که به ستاد دیه و زندان‌های استان دسترسی ندارند با حضور در این پایگاه برای آزاد سازی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد مشارکت کنند.


دیگر خبرها

  • ۳۴۷ زندانی مالی استان اردبیل آزاد شدند
  • آزادی ۳۴۷ زندانی مالی در استان اردبیل
  • کمک ۱۲ میلیاردی خیرین چالدران در جشن گلریزان
  • کمک ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی خیرین ممقان در سال گذشته
  • ۲۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان در انتظار آزادی
  • از گلریزان ۲ میلیاردی تا کمک ۳۰ میلیونی به آزادی زندانیـان جرایم غیر عمد در یزد
  • آغاز پویش مشهد مهربان
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به همت مشتریان و کارکنان بانک مسکن
  • ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان آزاد شدند
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیران خلخال به آزادی زندانیان مالی