Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@00:29:28 GMT

مرد مشهدی نوزادان ۱۵ روزه‌اش را فروخت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۱۱۱۳

مرد مشهدی نوزادان ۱۵ روزه‌اش را فروخت

قادر کریمی اظهار کرد: در پی اعلام حضور زوجی جوان در ثبت احوال مشهد و ارائه مدارک جعلی جهت دریافت اوراق هویتی برای نوزادی ۱۵ روزه، ماموران انتظامی وارد عمل شدند.

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تشریح جدیدترین جزئیات انهدام باند خرید و فروش نوزادان در مشهد گفت: اعضای این باند دو نوزاد دختر ۱۵ روزه را به دو خانواده یزدی و اصفهانی فروختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قادر کریمی اظهار کرد: در پی اعلام حضور زوجی جوان در ثبت احوال مشهد و ارائه مدارک جعلی جهت دریافت اوراق هویتی برای نوزادی ۱۵ روزه، ماموران انتظامی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: این زوج که یزدی بودند اعتراف کردند که بچه‌دار نمی‌شدند و با پرداخت ۲۸ میلیون تومان این نوزاد مشهدی را خریده‌اند که در ادامه دو متهم شناسایی و دستگیر شدند.

کریمی ادامه داد: در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که والدین این نوزادان مشهدی پس از تولد فرزندانشان، آنان را به خانمی معروف به «خانم دکتر» واگذار کرده و این شخص یکی از نوزادان را به زوجی اصفهانی به مبلغ ۳۰ میلیون تومان و نوزاد دیگر را به زوج یزدی به قیمت ۲۸ میلیون تومان فروخته است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران انتظامی پس از شناسایی متهم اصلی پرونده این شخص را به همراه ۲۶ نفر دیگر که در پرونده دخیل بودند دستگیر کردند و بررسی‌های اولیه نشان از فروش ۶ کودک توسط اعضای این باند دارد.

کریمی افزود: ۲ نفر از اعضای این باند کارکنان ثبت احوال بودند که یکی از آن‌ها بازنشسته شده و تحقیقات پیرامون این پرونده ادامه دارد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003QVp

منبع: فردا

کلیدواژه: انهدام باند باند خرید و فروش نوزادان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روزه آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • 200 روزه شدن جنگ علیه غزه چه مفهومی دارد؟ مقاومت در این مدت چگونه ادامه یافت؟
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد