Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام فاضل میبدی، درباره خروج آمریکا از برجام و واکنش رئیس‌جمهور گفت: معتقدم در دنیای سیاست در بسیاری از موارد مقابله به مثل پاسخ نمی‌دهد. هراقدامی در جهان سیاست باید بر اساس مصلحت ملی و منافع ملی باشد.
وی ادامه داد: آمریکا کار غیراخلاقی انجام داد و از برجام خارج شد و مشاهده کردید که اغلب کشورهای دنیا این رفتار ایالات متحده را نکوهش کردند جز اسرائیل و عربستان که تفکر و موضع دیگری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان این که بازنده اصلی این خروج آمریکا است، عنوان کرد: ایران اگر تدبیر عقلانی داشته باشد به خوبی از این فرصت استفاده خواهد کرد؛ ما باید لابی‌های خود را در دنیا قوی و از دادن شعارهای تند و اقداماتی که هیچ سودی برایمان ندارد بپرهیزیم.
وی خاطر نشان کرد: عده‌ای چون دولت متبوع خودشان بر سرکار نیامد برجام ستیزی می‌کنند، این کار یک جنایت و ظلم در حق کشور است. این گروه چون با دولت مشکل دارند برجام ستیزی می کنند، اعتقاد دارم یکی از مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم برجام بود.
این عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: برجام ما را از بسیاری مشکلات نجات داد، متاسفانه عده‌ای در داخل و خارج برجام ستیز شده‌اند، درحال حاضر این اتفاق افتاده ( خروج آمریکا از برجام) ما باید در کمال عقل و اخلاق نیت خود را به دنیا نشان دهیم.
وی تاکید کرد: آقای ظریف کارشان را شروع کرده‌اند و گفت‌وگوها هم آغاز شده است .
میبدی با اشاره به آتش کشیدن پرچم آمریکا در صحن علنی مجلس توسط عده‌ای از نمایندگان گفت: این گونه رفتارها زیبنده ملت و مردم ایران نیست. ما ملتی فهیم، صلح دوست و صاحب فرهنگ هستیم نباید عده‌ای نابخرد کارهایی را انجام دهند که دنیا نمی‌پسندد.
وی خاطرنشان کرد: آتش بازی که در مجلس به راه افتاد باعث شد اسرائیل از آن لذت ببرد،‌ ترامپ کیف کند و عربستان خوشحال شود.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: آتش زدن پرچم یک ملت کار درستی نیست، پرچم نماد یک ملت است نه دولت. این آتش بازی‌ها و زیر پا گذاشتن‌ها تاکنون هیچ دستاوردی برای ما نداشته است.
وی در خصوص بیانیه مجلس خبرگان مبنی بر عذرخواهی رئیس‌جمهور از توافق برجام گفت: این بیانیه زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست آن هم در شرایطی که ما در داخل نیاز به وحدت داریم. باید دولت را تشویق کنیم که از بحران عبور کند نه این که با چنین بیانیه‌هایی فرصت دست دشمنان بدهیم .
این عضو حوزه علمیه قم ادامه داد: این کار وضعیت را برای دشمن این گونه تشریح می‌کند که ما در داخل اختلاف داریم. ما باید از احساسات دور باشیم و با عقلانیت رفتار کنیم و در داخل با انسجام و وحدت از راه گفت‌وگو مشکلات را حل کنیم. هدف همه ما باید حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.
وی تاکید کرد: اگر نارضایتی ایجاد شود طبیعی است که از بیرون ضربه خواهیم خورد. نباید رفتارهای تحریک کننده داشته باشیم باید اجازه دهیم دولت خود اوضاع را مدیرت کند.
میبدی افزود: اگر بنا به عذرخواهی باشد در این کشور خیلی‌ها باید عذرخواهی کنند، کسانی که مرتب در دولت‌های نهم و دهم حمایت‌هایی را انجام دادند و با همین حمایت‌ها چه ضرباتی را به کشور زدند،‌ چرا این افراد عذرخواهی نمی‌کنند؟ روحانی با برجام چه ضرری به کشور وارد کرد؟  غیر از این است که کشور را از آسیب‌هایی که وارد شده بود نجات داد.
وی خاطر نشان کرد: انتقاد با ادبیات عذرخواهی متفاوت است، مطرح کردن عذرخواهی بابت برجام تحقیر دولت است و قطعا دشمنان از این کار لذت خواهند برد. ما باید دولت را تشویق کنیم نه این که کاری کنیم که حقیر شود.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب یاد آور شد: دولت‌های نهم و دهم خسارت‌های زیاد به کشور زد اما کسی از این بابت عذرخواهی نکرد همان‌هایی که در خطبه‌های نماز جمعه معتقد بودند نامه احمدی‌نژاد به رئیس جمهور آمریکا باید در کتاب‌های درسی تدریس شود باید امروز عذرخواهی کنند. همان‌هایی که به اسم دین و امام زمان دولتی را بر سر کار آوردند که با عملکرد نادرستش خسران‌هایی را به کشور زد باید عذرخواهی کنند .

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی مادری که فرزندش را به بهزیستی داده بود (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سازمان بهزيستي: ٢٠ هزار بيمار ژنتيك در كشور وجود دارد بهزیستی: فقط 11 درصد بچه ها به مهد کودک می روند

دیگر خبرها

  • عذرخواهی مادری که فرزندش را به بهزیستی داده بود
  • فؤاد ایزدی: دولت بایدن ضررهای بیشتری را به ایران وارد کرده است / آمریکایی‌ها از برجام عبور کرده‌اند
  • تذکر مهم نوبخت به رئیسی: آیا زمان عذرخواهی نرسیده است؟
  • عذرخواهی مادری که فرزندش را به بهزیستی داده بود (فیلم)
  • بازی موش و گربه روسیه با ایران به روایت فلاحت پیشه
  • طعنه تلخ ربیعی به مخالفان برجام
  • برترین‌های جشنواره افق روشن ویژه رسانه‌های ایلام اعلام شدند
  • کمک حامیان به ایتام زنجانی ماهیانه قریب به ۲ میلیون تومان است
  • تظاهرات حامیان ملت فلسطین در سراسر جهان
  • عکس/ درگیری پلیس کانادا با حامیان آتش‌بس در غزه