Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@02:08:37 GMT

بهانه ای برای آزار خانم معلم در خانه مجردی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۲۳۱۵

رکنا: مردی به اتهام تجاوز به خانم معلم 32 ساله به 10 سال زندان محکوم شد.

فروشنده 30 ساله نیجریه ای به اتهام تجاوز به معلم انگلیسی در شب سال نو در دادگاه به 10 سال زندان و اخراج از کشور بعد از اتمام دوره محکوم شد. این حادثه حوالی ساعت 3:30 بامداد یکم ژانویه رخ داده که در آن زمان زن انگلیسی در آپارتمان خود مورد تجاوز قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکی 32 ساله مدعی است که این مرد را در آسانسور دیده و تصور می کرده یکی از ساکنین ساختمان است که با وی صحبت کرده است. هنگامی که قصد ورود به آپارتمان اش را داشته این مرد با زور وارد شده و وی در اتاق خواب مورد تعرض قرار داده است.

طبق اظهارات سخنگوی پلیس دوبی، این حادثه ساعت 7:00 به آنها گزارش شده و با حضور در محل به تحقیق در این خصوص پرداخته اند. متهم نیز همان روز ساعت 11 توسط پلیس دستگیر شده است. مرد نیجریه ای که در دادگاه با اتهامات تجاوز و ضرب و شتم روبرو شده در دفاع از خود اذعان داشته برای دیدن دوستی به این مجتمع رفته که موفق به پیدا کردن اش نشده است. همچنین وی افزود: این زن که به نظر هوشیار نمی آمده در حال حمل کیسه ای بوده که این مرد در جابجایی آن به وی کمک کرده و به دعوت خانم معلم ضمن ورود به خانه با وی رابطه غیراخلاقی داشته است. افسران پلیس با بررسی دوربین های مدار بسته صحبت این زن و مرد را مشاهده کردند و همچنین در این فیلم دیده می شود که این زن کیسه ای را به متهم داده است. بر اساس گزارش پزشکی قانونی رابطه جنسی این مرد با شاکی تایید شده و آثار کبودی های کوچکی نیز روی بدن خانم معلم مشاهده شده است. با این وجود احتمال می رود این پرونده در دادگاه تجدید نظر نیز بررسی شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / ناصر ملک‌مطیعی در بیمارستان بستری شد + عکس

بلای هولناکی که برادر شوهر بر سر عروسشان آورد/ پلیس فیروزآباد این مرد را دستگیر کرد

دیپلماتی که آبروی روحانی را در استانبول ترکیه برد! + فیلم و عکس

بانک رفاه به اشتباه میلیاردها تومان پول به حساب مردم ریخت !

تجاوز وحشیانه جن گیر به به دختر نوجوان در اتاق تاریک + عکس

زنم به جای رفتن به سرکارش 8 ماه در خانه دوستم با او همخوابی می کرد! +عکس

زن رزمی کار مچ شوهر و دوست بیوه اش را در خانه گرفت

همسر برادرم مشکل اخلاقی داشت ولی برادرم قبول نداشت / ناخواسته او را کشتم! + عکس

پاسخ های لاتی وحید مرادی به پرسش های خبرنگار رکنا + فیلم و عکس

قتل تاجر ایرانی به دست زن تاجیک

اولین عکس ها از خانم وکیل و صحنه قتل در لنگرود / دهیار با شلیک گلوله قاتل فرزانه شد + جزییات

برهنه شدن بی شرمانه زن جوان در خیابان + فیلم لحظه دستگیری

تجاوز خانم معلم خصوصی با فریب پسر دانش آموز + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت حوادث تجاوز تجاوز به خانم معلم عکس حوادث قتل وحید مرادی شرور تهران حوادث تهران ایرانی اخبار تهران ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش: اگر کسی به ایران چپ نگاه کند، درون خانه‌اش تنبیه می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

رضامراد صحرایی در آیین سپاس معلم گفت: خدا و ملائکه از این جهت بر پیامبر اکرم درود می‌فرستند که یک انسان کامل و یک معلم بود. فردی که خوبی‌ها را آموزش می‌دهد درود خداوند هم با او همراه می‌شود. جایگاه رسول اکرم جایگاه یک معلم است.

وی با بیان اینکه معلم کسی است که نورافشانی می‌کند؛ گفت: در دیدگاه اسلام، درد بی‌درمان انسان، جهل و بی‌معلمی است. اساس همه شر‌ها جهل است. مدرسه جایی است که آینده کشور را می‌سازد اصلی‌ترین عنصر مدرسه هم معلم است؛ لذا هر کسی که دل در گرو شکوفایی کشور دارد باید به معلم و مدرسه توجه کند. رهبر معظم انقلاب هم به همین دلیل معلم را فردی معرفی می‌کنند که زیرساخت سربلندی کشور را می‌سازد.

وی با بیان اینکه امروز همه از پیشرفت‌های کشور می‌بالند، گفت: قدرت ایران به جایی رسیده است که دشمنان این کشور قدرت پاسخگویی به اقتدارش را ندارند. نوجوانان امروز نمی‌دانند که ما چه شرایطی در جنگ تحمیلی داشتیم؛ آنان نمی‌دانند که زیرزمین مدرسه‌های ما پناهگاه بود. گاهی به جای زنگ تفریح، آژیر خطر ما را از کلاس درس بیرون می‌آورد؛ نه فقط در مناطق غرب کشور که حتی در همین تهران هم موشک‌های دشمن آسمان تهران را تهدید می‌کرد در حالی که امروز اگر کسی به ایران چپ نگاه کند در درون خانه‌اش تنبیه می‌شود.

صحرایی با بیان اینکه ما به هیچ جایی نخواهیم رسید، مگر از طریق مدرسه و با معلمان؛ افزود: علم به این مسئله تضمین کننده پیروزی‌های آتی ملت ایران است. قدرت پزشکی ایران امروز در حدی است که صد‌ها هزار نفر از خارج از کشور برای معالجات پزشکی به ایران می‌آیند.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه همه باید برای حفظ حرمت معلم بکوشیم؛ گفت: دانش آموزانی که امروز برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند از معلمانشان این افتخارآفرینی را یاد گرفتند. دانش آموزان ایرانی نه با امکانات فوق العاده و بودجه‌های کلان بلکه با اراده خود برای ایران افتخارآفرینی کردند. این همان چیزی است که از معلمان خود یاد گرفتند و آن استقامت و قدرت اراده است. سال گذشته دانش آموزان ۲۸ مدال جهانی کسب کردند. این ۲۸ دانش آموز نتیجه ایستادگی و قدرت اراده معلمان خود را به نمایش گذاشته اند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • معلمی که کلاس درس را به مسجد بُرد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • روز معلم و بهانه‌ای برای نوشتن روزگار معلمی 
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • وزیر آموزش و پرورش: اگر کسی به ایران چپ نگاه کند، درون خانه‌اش تنبیه می‌شود
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم