Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی گفت: دانشگاه آزاد در چندسال اخیر به یک برند معتبر در ورزش ایران تبدیل شده‌است.

مصطفی هاشمی طبا رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره سالرزو تاسیس دانشگاه آزاد و تاثیری که این دانشگاه بر ورزش کشور داشته است،گفت: «یکی از فعالیت‌های دانشگاه آزاد توسعه و پیشرفت در بخش ورزش بوده و در این چند سال اخیر هم این کار به خوبی صورت گرفته به طوری دانشگاه آزاد در رشته های ورزشی مختلفی تیم داری کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم در بخش تربیت بدنی و واحدهای مختلف و امکانات مختلفی که در اختیار دانشجویان گذاشته شد دانشگاه آزاد کارنامه قابل قبولی می‌گیرد.»

وی ادامه داد: «به طور حتم بورسیه ورزشکاران پس از یک موفقیت ورزشی در عرصه بین‌المللی انگیزه خوبی برای سایر ورزشکاران می‌شود،خوشبختانه دانشگاه آزاد هم این شرایط را فراهم کرده است و همین موضوع هم باعث می‌شود تا دیگر ورزشکارانی که استعداد دارند شناسایی شوند. به نظرم امکانات و ساز و برگ خوبی در دانشگاه آزاد فراهم شده است و آنها در این بخش نمره مثبت می‌گیرند. اما به نظرم در یک مورد این دانشگاه ضعیف کار کرده و آن هم این بود که از بطن دانشگاه زمینه برای ورزش کردن به گونه‌ای فراهم نشد که دانشجویان اوقات فراغت خود را به ورزش بپردازند.»

وی ادامه داد: «برخی دانشجویان واقعا استعدادهای خوبی در ورزش دارند اما متاسفانه زمینه برای برزو آن را پیدا نکرده‌اند و چه بهتر بود اگر دانشگاه این محیط را برای آنها فراهم می کرد.دانشگاه آزاد با توجه به امکانات ورزشی که در اختیار دارد به راحتی می‌توانست از بین خود دانشجویان تیم‌های مختلف تشکیل دهد تا برخی ورزشکاران که استعداهای آنها ناشناخته مانده بود شکوفا می شوند.»

رئیس اسبق سازمان تربیت‌بدنی در ادامه در خصوص این مورد که برخی از ورزشکاران که با بورسیه موفق به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد شدند که این موضوع باعث شد تا آنان بتوانند وارد چرخه مدیریتی ورزش شوند گفت: «این موضوع در مورد همه ورزشکاران صادق نیست، اما اگر ورزشکاری این توانایی را داشته باشد که از این شرایط استفاده کند و دانشگاه هم شرایط و امکانات را برای او فراهم کند به طوری که کلاس‌های مدیریتی برای آنها برگزار کند مسلما در بخش‌های مدیریتی که واقعا نیازمند مدیری است که از بدنه ورزش باشد این بهترین شیوه خواهد بود. البته همانطور که گفتم این موضوع برای همه صدق نمی‌کند و خیلی از افراد با وجود شرایط اما استعداد ندارند.

هاشمی طبا در پایان گفت: دادگان معاون تربیت بدنی دانشگاه در زمینه تربیت بدنی‌ اقداماتی خوبی انجام داد. در این چندسال اخیر دانشگاه آزاد برند ورزش ایران شد و در تمامی رشته های مختلف تیم‌داری کرد، مدیران جدید هم با باید این روند را پیش بگیرد .

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان

استاندار سمنان گفت: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان، نقش بسیار ارزشمندی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاستگذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان، نقش بسیار ارزشمندی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی دارد.

وی افزود: مستند سازی و تهیه فیلم و رمان در خصوص کنگره به صورت ویژه در حال انجام بوده و طی پیگیری‌ها با سازمان صدا و سیما، مساعدت در این امور در دستور کار است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: از محل سفر رئیس‌جمهور به استان اعتبار خوبی برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان در نظر گرفته شده است.

هاشمی تصریح کرد: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان از اولویت‌های کاری ما در استان سمنان در سال جاری خواهد بود.

وی ادامه داد: مستندات، آثار و رمان‌ها حول محور زندگی تمامی شهدای والامقام استان انجام و فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی و سریال تیم آزادی نیز در دستور کار است.

استاندار سمنان گفت: نمایشگاه مستندات و آثار تولید شده مرتبط با کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان، قبل از برگزاری کنگره برای بازدید ارزشمند مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

کد خبر 748457

دیگر خبرها

  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت