Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@23:32:17 GMT

همکاری حزب موتلفه با «مجمع احزاب آسیا و اروپا» در لندن

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۳۷۶۸

همکاری حزب موتلفه با «مجمع احزاب آسیا و اروپا» در لندن

دومین مجمع همکاری احزاب آسیا و اروپا، با مشارکت حزب موتلفه اسلامی در لندن برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: مهدی صولی معاون امور بین‌الملل حزب از برگزاری دومین مجمع همکاری احزاب آسیا و اروپا، با مشارکت حزب موتلفه‌اسلامی در لندن خبر داد.

وی با اشاره به مذاکرات فشرده روز‌های اخیر میان جمهوری اسلامی ایران و کشور‌هایی اروپایی درخصوص شرایط تداوم برجام پس از خروج آمریکا، گفت: در این شرایط، پیشنهاد حزب موتلفه اسلامی به دومین مجمع همکاری احزاب آسیا و اروپا این است که احزاب آسیایی و اروپایی مشارکت کننده در این اجلاس، علاوه بر پرداختن به موضوعات مختلف، همکاری مشترک در رابطه با نگرانی‌های ناشی از تغییرات آب و هوایی، مبارزه با افراط‌گرایی و در دسترس بودن انرژی‌های پاک، رفتار‌های یکجانبه گرایانه اخیر آمریکا که در مغایرت آشکار با موازین حقوق بین‌الملل است را تقبیح کرده و از عدم دنباله‌روی و توانمندی قاره اروپا برای اتخاذ سیاست مستقل در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا، صیانت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون بین‌الملل حزب موتلفه‌اسلامی تصریح کرد: همچنین این مجمع نمی‌تواند نقض مستمر کنوانسیون ۱۳۵۱ ملل متحد و پروتکل ۱۹۶۷ مربوط به وضعیت پناهندگان از سوی رژیم صهیونیستی و کشتار وحشیانه و جنایتکارانه راهپیمایی مسالمت‌آمیز فلسطینیانی که خواستار برخورداری از این حق مشروع و قانونی هستند را نادیده بگیرد.

وی افزود: ارائه گزارش برگزاری بیست و نهمین نشست کمیته دائمی احزاب آسیایی که دی ماه سال گذشته در تهران و به میزبانی حزب موتلفه اسلامی برگزار شد، نیز در دستور کار این نشست قرار دارد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003QQ7

منبع: فردا

کلیدواژه: حزب موتلفه خروج آمریکا از برجام برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال دو هفته پیش در دیدار نهایی رقابت های قهرمانی آسیا با غلبه بر تایلندِ میزبان برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد.

در همین راستا ظهر امروز (چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت) اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم همراه با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال با مقام معظم رهبری دیدار و گفت و گو کردند.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش نیز در این دیدار حضور داشت.

کد خبر 6100583

دیگر خبرها

  • دعوت دبیرکل جی‌ئی‌سی‌اف از صنعت گاز ایران برای برگزاری کارگاه آموزشی ساخت داخل
  • گزارش تصویری دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر انقلاب اسلامی
  • تلاش برای تحقق وحدت و تقریب جزء اولویت های ماست
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی در دور دوم انتخابات از چه کسانی حمایت می‌کنند؟
  • عزیزم بلیت بگیر، میریم لندن؛ سرمستی ادمین توییتر دورتموند از صعود به فینال لیگ قهرمانان!
  • کتاب «حضرت فاطمه (س)» رونمایی می‌شود
  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • هشدار کارشناسان درباره بحران مسکن در اروپا و خطر راست افراطی
  • بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا
  • مقام سابق آمریکایی: فرانسه اولین نظامیان خود را به اوکراین فرستاده است