Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@11:49:49 GMT

بررسی عملکرد دو ساله کمیسیون بهداشت

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۶۳۷۹۲

به گزارش وانانیوز، 

احمد همتی در گفت‌وگویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در این جلسه عملکرد دو ساله این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: تاکنون کمیسیون بهداشت ۱۰۵ جلسه برگزار کرده که آقای نوبخت رییس کمیسیون به جز یک جلسه که در سفر کاری بودند، ریاست تمامی ۱۰۴ جلسه را به عهده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کمیته‌ها و کارگروه‌های این کمیسیون نیز ۳۹ نشست در طول این دو سال برگزار کردند.

وی با اشاره به بررسی ۵۰ طرح و لایحه در جلسه این کمیسیون در دو سال گذشته گفت: ۱۹ مورد از این طرح و لوایح را کمیسیون بهداشت به عنوان کمیسیون اصلی بررسی کرد و ۳۱  مورد از آن‌ها را این کمیسیون به عنوان کمیسیون فرعی مورد رسیدگی قرار داد و نظر خود را اعلام کرد.

به گفته همتی کمیسیون بهداشت علاوه بر بررسی ۵۰ طرح و لایحه حضوری فعال در بررسی برنامه ششم توسعه و بودجه ۹۶ و ۹۷ داشته است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت بررسی سوالات نمایندگان و تحقیق و تفحص از بخش‌های خصوصی و سازمان‌های مرتبط با کار این کمیسیون را از دیگر عملکرد این کمیسیون عنوان و اظهار کرد: همچنین در این جلسه ۷ نفر برای عضویت در کمیته مشترک همکاری دولت و مجلس انتخاب شدند.

وی توضیح داد: قرار است این اعضا بحث اصلی کمیسیون در سال سوم کاری‌اش یعنی طرح تحول نظام سلامت را مورد بررسی قرار داده و نظارت کافی داشته باشند در نهایت تحلیل‌های خود را به مجلس و رییس مجلس ارائه کرده تا اگر نیاز باشد، در صحن مجلس قرائت شده و پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

همتی در پایان گفت: در این نشست قرار شد کمیسیون سفرهایی را به استان‌های کشور داشته باشد. پیشنهاد شد قبل از این سفرها مکاتبات با نهادهای نظارتی استان‌ها همچون بازرسی یا حراست دانشگاه انجام شود تا گزارش خود را راجع به دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها به کمیسیون ارائه کرده تا نظارت‌ها در زمان سفرها دقیق‌تر باشد.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۶۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
در این جلسه دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی داخل کشور و واحدهای برون مرکزی پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تصویب رسید.
همچنین دستورالعمل بازنشستگی کارکنان و اعضای هیأت علمی و نظام نامه تحول اداری و رتبه بندی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی اعضا کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.
در این جلسه دکتر علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی نویدادهم دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا حضور داشتند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1229573 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • ارتباط بیماری‌های دهان و دندان با افت عملکرد قلب، مغز و بروز برخی سرطان‌ها
  • پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب / ارتباط بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها
  • عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود
  • بررسی عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در کمیسیون اصل نود
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • بررسی ویژگی های انواع گیت کنترل تردد
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها